עמוד 1 מתוך 1

אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה להתחי

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 09:01
על ידי lavi.r
אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב:

מישהו יודע על דרך טובה להתחיל לעשות זאת,
חוץ מקורסים.

מישהו מכיר אולי ספר שמלמד את העקרונות בצורה טובה?

מישהו מכיר את הספרים של משרד העבודה (שמשמשים לקורסים שלהם),
יש אפשרות לקנות אותם. האם כדאי?

יש גם ספר שראיתי פה בפורום, זה 3 ספרים ו dvd באנגלית (Tage Frid Teaches Woodworking) אפשר להתחיל ללמוד מהם או שזה לרמה יותר מתקדמת?

אני רק מתחיל. ואפילו זה לא. אבל יום אחד אני אבנה את כל הרהיטים בבית שלי.
קצת חלומות לא מזיקים!!!!

Re: אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה ל

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 13:48
על ידי zigi
שלום לך,
תתחיל בזאת שתאמר מאיזה אזור מגורים אתה. יתכן ומישהו מחברי הפורום יזמין אותך אליו כדי לראות ואולי גם להפעיל כלי אחד או שניים. קיימים קורסים קצרים ליסודות הנגרות (בעיקר לחובבים) תחפש כאן באתר ותמצא אחד כזה. בהצלחה.[/b]

Re: אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה ל

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 14:07
על ידי lavi.r
תודה!

אני גר בפתח תקוה. (אני אשמח ליצור קשר עם מישהו מהאזור)

לגבי קורס, בשלב זה החלטתי לא לקחת קורס אלא ללמוד לבד, ואם בעתיד אני ארצה אני כבר אקח קורס יותר מקצועי.

Re: אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה ל

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 14:11
על ידי bar tal
הספרים של מאה - מקצועיים מדי למתחיל ללא כל רקע (הם גם מאד מיושנים וכתובים בצורה ארכאית), מציע לך לקפוץ לחנות ספרים- ובהנחה שאין בעייה עם אנגלית , לדפדף קצת בספרים- בוודאי תמצא משהו שיצוד את עיניך, וכמובן אם תצליח להתחבר לחובב בסביבתך - זה בכלל יפתח אותך לעולם של העץ
בהצלחה בר