עמוד 1 מתוך 1

שאלת thread view

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2007, 23:46
על ידי harel
למה בthread view שנפתחים כל הנושאים של כל ההודעות בשרשור אחד לא ניתן לראות את גוף ההודעה מתחת ונפתח דף חדש? למה בתוך שרשור זה עובד ככה ובדף הכללי בו כל השרשורים לא? אני מתכוון כמו בפורומים של תפוז, וואלה... סה"כ זה מאט את הגלישה ומסרבל יש לזה פתרון כלשהו?

Re: שאלת thread view

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 08:30
על ידי Moshe Eshel
harel כתב:למה בthread view שנפתחים כל הנושאים של כל ההודעות בשרשור אחד לא ניתן לראות את גוף ההודעה מתחת ונפתח דף חדש? למה בתוך שרשור זה עובד ככה ובדף הכללי בו כל השרשורים לא? אני מתכוון כמו בפורומים של תפוז, וואלה... סה"כ זה מאט את הגלישה ומסרבל יש לזה פתרון כלשהו?

זה אחד מהדברים שברצוני לשפר בעתיד הקרוב, אם רק היה להוסיף עוד כמה שעות ביממה.... :?
אני בהחלט מודע לזה שרוב האנשים כאן מעדיפים תצורה כזו, בסוף זה יצליח....

Re: שאלת thread view

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 09:12
על ידי bar tal
ותרשה לי להוסיף משה, מדוע אפילו שסימנתי בכרטיסי אופן צפייה מועדף
thread view , עדיין תמיד בפעם הראשונה נפתח לי פלאט- ורק אחרי שאני משנה את זה - זה נפתח כ- thread בשרשור הבא אליו אני נכנס.