חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שאלת thread view

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שאלת thread view

הודעהעל ידי harel » 18 ספטמבר 2007, 23:46

למה בthread view שנפתחים כל הנושאים של כל ההודעות בשרשור אחד לא ניתן לראות את גוף ההודעה מתחת ונפתח דף חדש? למה בתוך שרשור זה עובד ככה ובדף הכללי בו כל השרשורים לא? אני מתכוון כמו בפורומים של תפוז, וואלה... סה"כ זה מאט את הגלישה ומסרבל יש לזה פתרון כלשהו?
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: שאלת thread view

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 21 ספטמבר 2007, 08:30

harel כתב:למה בthread view שנפתחים כל הנושאים של כל ההודעות בשרשור אחד לא ניתן לראות את גוף ההודעה מתחת ונפתח דף חדש? למה בתוך שרשור זה עובד ככה ובדף הכללי בו כל השרשורים לא? אני מתכוון כמו בפורומים של תפוז, וואלה... סה"כ זה מאט את הגלישה ומסרבל יש לזה פתרון כלשהו?

זה אחד מהדברים שברצוני לשפר בעתיד הקרוב, אם רק היה להוסיף עוד כמה שעות ביממה.... :?
אני בהחלט מודע לזה שרוב האנשים כאן מעדיפים תצורה כזו, בסוף זה יצליח....
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: שאלת thread view

הודעהעל ידי bar tal » 21 ספטמבר 2007, 09:12

ותרשה לי להוסיף משה, מדוע אפילו שסימנתי בכרטיסי אופן צפייה מועדף
thread view , עדיין תמיד בפעם הראשונה נפתח לי פלאט- ורק אחרי שאני משנה את זה - זה נפתח כ- thread בשרשור הבא אליו אני נכנס.
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים