שאלת thread view
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שאלת thread viewלמה בthread view שנפתחים כל הנושאים של כל ההודעות בשרשור אחד לא ניתן לראות את גוף ההודעה מתחת ונפתח דף חדש? למה בתוך שרשור זה עובד ככה ובדף הכללי בו כל השרשורים לא? אני מתכוון כמו בפורומים של תפוז, וואלה... סה"כ זה מאט את הגלישה ומסרבל יש לזה פתרון כלשהו?
Re: שאלת thread view
זה אחד מהדברים שברצוני לשפר בעתיד הקרוב, אם רק היה להוסיף עוד כמה שעות ביממה.... אני בהחלט מודע לזה שרוב האנשים כאן מעדיפים תצורה כזו, בסוף זה יצליח....
Re: שאלת thread viewותרשה לי להוסיף משה, מדוע אפילו שסימנתי בכרטיסי אופן צפייה מועדף
thread view , עדיין תמיד בפעם הראשונה נפתח לי פלאט- ורק אחרי שאני משנה את זה - זה נפתח כ- thread בשרשור הבא אליו אני נכנס.
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||