חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

שלום....

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

שלום....

הודעהעל ידי pyrography » 18 ספטמבר 2007, 15:51

היכן הפינה לצריבה על עץ?

:(
קבצים מצורפים
המגפיים.jpg
צריבה על עץ בשיטת הרישום.... יעני....
i feel good!
pyrography
 
הודעות: 2
הצטרף: 16 ספטמבר 2007, 11:05

Re: שלום....

הודעהעל ידי maamoon » 18 ספטמבר 2007, 19:49

אצלי בבית
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: שלום....

הודעהעל ידי pyrography » 18 ספטמבר 2007, 20:15

וואלה?
"זה" יעשה את כללללללללללללללל הדרך אליך, דרך המחשב, וכזה? :roll:
i feel good!
pyrography
 
הודעות: 2
הצטרף: 16 ספטמבר 2007, 11:05

Re: שלום....

הודעהעל ידי maamoon » 18 ספטמבר 2007, 20:28

אתה בן אדם יצירתי אתה תמצא את הדרך...

עבודה יפה אגב
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים