עמוד 1 מתוך 1

זה מהשכונה שלנו

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2007, 20:24
על ידי maamoon
זה גזם מהשכונה שלנו[/img]

Re: זה מהשכונה שלנו

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 23:00
על ידי kobi simchi
אז מה מאמון?
התחלנו להראות גזם של גינות?
מה אתה רוצה שנעשה עם זה יא מאמון? :lol:

Re: זה מהשכונה שלנו

הודעהפורסם: 20 ספטמבר 2007, 23:01
על ידי kobi simchi
די לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחקדי לשחק די לשחק

Re: זה מהשכונה שלנו

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 00:34
על ידי harel
לא לשאוף דבק נגרים :!:

Re: זה מהשכונה שלנו

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 00:42
על ידי maamoon
למצוא גזעים טובים
לשים דבק בקצבות
ולזרוק על המדפים

Re: זה מהשכונה שלנו

הודעהפורסם: 21 ספטמבר 2007, 09:05
על ידי Moshe Eshel
maamoon כתב:למצוא גזעים טובים
לשים דבק בקצבות
ולזרוק על המדפים

זה נראה כמו ברוש... מה אתה מתכנן לעשות איתם?