חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

טוב, אז מה היה לנו היום

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי zigi » 17 ספטמבר 2007, 19:12

אחד ארוחת בוקר קלה , ביצים קשות, בורקס מסוגים שונים, מלפפונים חמוצים, דג מעושן ,מים קרים וקפה.כל זה אצל יהודה במרפסת, עם אלי ואביחי. עזרנו לבנות ארון, (הפרענו יותר מאשר עזרנו). נסענו לתל אביב, קנינו מברגה, וסכינים לגילוף , חזרנו הביתה עם כיסים ריקים , ועם כלים שאפשר להתחיל לעבוד. תודה ליהודה ומשפחתו על האירוח.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 17 ספטמבר 2007, 19:20

zigi כתב:אחד ארוחת בוקר קלה , ביצים קשות, בורקס מסוגים שונים, מלפפונים חמוצים, דג מעושן ,מים קרים וקפה.כל זה אצל יהודה במרפסת, עם אלי ואביחי. עזרנו לבנות ארון, (הפרענו יותר מאשר עזרנו). נסענו לתל אביב, קנינו מברגה, וסכינים לגילוף , חזרנו הביתה עם כיסים ריקים , ועם כלים שאפשר להתחיל לעבוד. תודה ליהודה ומשפחתו על האירוח.


מה עם קצת תמונות הא? איפה נקנו סכיני הגילוף למי? ולמה?

מה אתם אומרים על התמונה של זיגי - קשוח הא? זיגי... שמת לב בכלל שיש תמונה ליד השם שלך?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי zigi » 17 ספטמבר 2007, 20:07

לא היה את מי לצלם ישבו שם ארבעה גברים מכוערים, אז למה לצלם? את הסכינים קנה אביחי אצל מטקו בתל אביב, אני קניתי מברגה אצל יורם. משה ראיתי את הצילום שלי שהכנסת ותודה לך על כך. עכשיו כל מי שיראה את התמונה שלי , ירעד ממני כמו שרעדו בזמנו מקזבלן!
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי iavihay » 18 ספטמבר 2007, 19:19

ראשית, תודה ליהודה לוי על האירוח הנהדר בכפר..לאחר ש"עזרנו" לו לבנות את ארון הבגדים..ולאחר שהורדנו את אלי בביתו, נסענו זיגי ואנוכי תל אביבה וביקרנו אצל "מטקו". שם התעניינו בכלים לבקשת אלי ויהודה, וגם רכשתי 2 מפסלות חריטה (סכין חיתוך וסקרפר ברוחב "1) לאחר מכן נכנסנו ל"טכנו- יורם", ושם נרכשה המברגה וכך, טובי לב וקלי כיס.. שבנו הביתה עייפים ומרוצים..
לגבי תמונתו החדשה של זיגי, הרי שהוא נראה כמו "סנדק" איטלקי..ועם תדמית חדשה זו, אני מציע לכם להיזהר, שמא תובאו בפניו לצורך החלטה..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי gilamo » 18 ספטמבר 2007, 21:47

זיגי, איך האסאקי (מברגה) ?
דבר שני, אתה נראה בתמונה כמו capo de tutti capi :lol: :lol:
סמל אישי של המשתמש
gilamo
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
מיקום: כפר יונה

Re: טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי zigi » 19 ספטמבר 2007, 17:37

אני מציע לך להזהר ממני, ותזהיר גם את כל חבריך!!!!
עם המברגה טרם עבדתי, אולם היא נראית מבטיחה.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: טוב, אז מה היה לנו היום

הודעהעל ידי moshik » 19 ספטמבר 2007, 18:22

סליחה שלא יכולתי להגיע
בפעם הבאה אני מבטיח להופיע
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron