עמוד 1 מתוך 1

התקן למכשיר למלו

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 22:09
על ידי Yair Feldmann
חיבורי למלו הם בדרך כלל סדרתיים, כלומר מחברים בהם כמה וכמה חלקים דומים (למשל, דפנות של קופסה).
בפרוייקט שאני עוסק בו בימים האחרונים (פרטים בקרוב) יש כמה וכמה חיבורים כאלה, וכדי לייעל את העבודה בניתי תוך דקות את ההתקן שתיאורו מופיע כאן. הרעיון הוא "שרוול" שבתוכו נע המכשיר - ומולו שרוול שלתוכו מכניסים את החלקים הזהים. בדרך זו, אין צורך לכוון בכל פעם את מיקום המכשיר.
בצילום הראשון רואים את ההתקן . בצילום השני אני עושה באמצעותו חריץ בעובי של הקרש - ובצילום השלישי, חריץ בדופן הקרש (לכן הצמדתי להתקן "גשר" שיתמוך בקרש הארוך).
זה עובד מצויין.

Re: התקן למכשיר למלו

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 22:43
על ידי Eliko
ילמדני רבינו היכן הצילומים ? אני קצת מרגיש "טועה" בפורום החדש...

Re: התקן למכשיר למלו

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 23:49
על ידי Yair Feldmann
עשיתי הכל לפי ההוראות, גם ראיתי את הצילומים ב-PREVIEW - והם אינם. איפה משה אשל כשצריך אותו? אני מקווה שזה יתוקן בקרוב

Re: התקן למכשיר למלו

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2007, 11:40
על ידי Moshe Eshel
הנני כאן ומתנצל, התקלה תוקנה - ועוד אחת ממחלות הילדות שלנו עברה בשלום....
בבקשה לעדכן אותי בכל דבר רע שקורה (גם אם אתם לא בטוחים שזה אני...)

אני אשתדל לתקן במהירות המירבית, למרות שכמו שאתם יודעים אני לא עובד פה במשרה מלאה... אבל ברגע שאוכל אתקן. כרגע אני עובד על נושא המיילים שמגיעים מוזר

Re: התקן למכשיר למלו

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2007, 13:40
על ידי Eliko
יפה ופשוט
ועל זה נאמר איך לא חשבתי על זה קודם...?
כי אני לא...

Re: התקן למכשיר למלו

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2007, 15:28
על ידי gilamo
הנה עוד JIG ללמלו

כמו שא&

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2007, 19:17
על ידי maamoon
שיש ראש הביצים לא כואבות