חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ֳ¹ֳ¬ֳ¥ֳ­, ֳ¦ֳ·ֳ¥ֳ·ֳ₪ ֳ¬ֳ©ֳ©ֳ²ֳ¥ֳµ ֳ¥ֳ₪ֳ®ֳ¬ֳ¶ֳ₪

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

ֳ¹ֳ¬ֳ¥ֳ­, ֳ¦ֳ·ֳ¥ֳ·ֳ₪ ֳ¬ֳ©ֳ©ֳ²ֳ¥ֳµ ֳ¥ֳ₪ֳ®ֳ¬ֳ¶ֳ₪

הודעהעל ידי shir26 » 11 ספטמבר 2007, 14:55

ֳ¹ֳ¬ֳ¥ֳ­.

ֳ ֳ°ֳ© ֳ®ֳ§ֳ´ֳ¹ֳ÷ ֳ°ֳ¢ֳ¸ ֳ§ֳ¥ֳ¡ֳ¡ (ֳ«ֳ°ֳ¸ֳ ֳ₪). ֳ©ֳ¹ ֳ¬ֳ© 2 ֳ´ֳ¸ֳ©ֳ¨ֳ©ֳ­ ֳ¡ֳ©ֳ¸ֳ¥ֳ¹ֳ₪ ֳ®ֳ₪ֳ±ֳ¡ֳ÷ֳ , ֳ¹ֳ¦ֳ·ֳ¥ֳ·ֳ©ֳ­ ֳ¬ֳ¹ֳ©ֳ´ֳ¥ֳµ. ֳ®ֳ£ֳ¥ֳ¡ֳ¸ ֳ¡ֳ ֳ¸ֳ¥ֳ°ֳ©ֳ÷ ֳ®ֳ¨ֳ¡ֳ§ ֳ¥ֳ¡ֳ«ֳ¥ֳ°ֳ°ֳ©ֳ÷ ֳ₪ֳ§ֳ÷ֳ¬ֳ₪ ֳ¹ֳ¬ ֳ÷ֳ©ֳ°ֳ¥ֳ·ֳ¥ֳ÷. ֳ¸ֳ¥ֳ¡ ֳ₪ֳ²ֳ¡ֳ¥ֳ£ֳ₪ ֳ₪ֳ©ֳ  ֳ²ֳ¬ ֳ₪ֳ¶ֳ¡ֳ²- ֳ§ֳ¬ֳ·ֳ¥ ֳ®ֳ÷ֳ·ֳ¬ֳ³, ֳ§ֳ¬ֳ·ֳ¥ ֳ¬ֳ . ֳ®ֳ²ֳ¥ֳ°ֳ©ֳ©ֳ°ֳ÷ ֳ¬ֳ¶ֳ¡ֳ¥ֳ² ֳ ֳ÷ ֳ₪ֳ¸ֳ₪ֳ©ֳ¨ֳ©ֳ­ ֳ¡ֳ¶ֳ¡ֳ² ֳ ֳ¨ֳ¥ֳ­, ֳ ֳ× ֳ¬ֳ¹ֳ®ֳ¥ֳ¸ ֳ²ֳ¬ ֳ®ֳ¸ֳ ֳ­ ֳ₪ֳ²ֳ÷ֳ©ֳ· (ֳ«ֳ®ֳ¥ ֳ¹ֳ©ֳ´ֳ¹ֳ¥ֳ´ֳ©ֳ­ ֳ¥ֳ«ֳ£').

ֳ¡ֳ°ֳ¥ֳ±ֳ³, ֳ£ֳ¸ֳ¥ֳ¹ֳ₪ ֳ¢ֳ­ ֳ²ֳ¡ֳ¥ֳ£ֳ÷ ֳ°ֳ¢ֳ¸ֳ¥ֳ÷ ֳ·ֳ¬ֳ₪ ֳ¬ֳ®ֳ¢ֳ©ֳ¸ֳ¥ֳ÷ ֳ¹ֳ÷ֳ·ֳ¥ֳ²ֳ¥ֳ÷ ֳ¥ֳ¬ֳ£ֳ¬ֳ÷ֳ¥ֳ÷ ֳ¹ֳ¬ֳ  ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ°ֳ±ֳ¢ֳ¸ֳ¥ֳ÷ (ֳ ֳ¥ ֳ°ֳ´ֳ÷ֳ§ֳ¥ֳ÷).

ֳ₪ֳ¸ֳ₪ֳ©ֳ¨ֳ©ֳ­ ֳ°ֳ®ֳ¶ֳ ֳ©ֳ­ ֳ«ֳ¸ֳ¢ֳ² ֳ¡ֳ«ֳ¸ֳ«ֳ¥ֳ¸, ֳ ֳ× ֳ¡ֳ²ֳ÷ֳ©ֳ£ ֳ₪ֳ·ֳ¸ֳ¥ֳ¡ ֳ©ֳ¹ֳ¥ֳ°ֳ²ֳ¥ ֳ¬ֳ ֳ©ֳ¦ֳ¥ֳ¸ ֳ©ֳ₪ֳ¥ֳ£.

ֳ₪ֳ©ֳ©ֳ÷ֳ© ֳ®ֳ²ֳ¥ֳ°ֳ©ֳ©ֳ°ֳ÷ ֳ¡ֳ₪ֳ®ֳ¬ֳ¶ֳ₪ ֳ²ֳ¬ ֳ¡ֳ²ֳ¬ ֳ®ֳ·ֳ¶ֳ¥ֳ² ֳ¹ֳ©ֳ¥ֳ«ֳ¬ ֳ¬ֳ²ֳ¦ֳ¥ֳ¸ ֳ¬ֳ©.ֳ¬ֳ  ֳ§ֳ©ֳ©ֳ¡ ֳ¬ֳ₪ֳ©ֳ¥ֳ÷ ֳ¡ֳ¢ֳ©ֳ®ֳ¥ֳ¸ "ֳ®ֳ¥ֳ¹ֳ¬ֳ­" ֳ¥ֳ®ֳ·ֳ¶ֳ¥ֳ²ֳ© ֳ®ֳ£ֳ©.

ֳ÷ֳ¥ֳ£ֳ₪ ֳ¥ֳ§ֳ¢ ֳ¹ֳ®ֳ§
shir26
 
הודעות: 3
הצטרף: 11 ספטמבר 2007, 14:53

Re: שלום, זקוקה לייעוץ והמלצה

הודעהעל ידי bar tal » 11 ספטמבר 2007, 18:01

היי
כדאי שתשני את שמך ללועזית שלא יהיה ????

מיץ מיץ איפה את? למה שלחנו אותך ללמוד רסטורציה?

את גם יכולה לפנות אליה באמצעות מסר אישי
אני ממליץ, היא יסודית מקצועית ובכלל לא יקרה וחוץ מזה גם נורא נחמדה
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: ֳ¹ֳ¬ֳ¥ֳ­, ֳ¦ֳ·ֳ¥ֳ·ֳ₪ ֳ¬ֳ©ֳ©ֳ²ֳ¥ֳµ ֳ¥ֳ₪ֳ®ֳ¬ֳ¶ֳ₪

הודעהעל ידי shir26 » 12 ספטמבר 2007, 13:31

אז איפה אני מאתרת אותה?
יכול להיות שגם השם שלה מופיע בסימני שאלה?
shir26
 
הודעות: 3
הצטרף: 11 ספטמבר 2007, 14:53

לא זה באנגלית: mich mich

הודעהעל ידי bar tal » 13 ספטמבר 2007, 20:23

כאן בחברי הפורום,
mich mich
אני גם אשלח לה הוד' פרטית
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: ֳ¬ֳ  ֳ¦ֳ₪ ֳ¡ֳ ֳ°ֳ¢ֳ¬ֳ©ֳ÷: mich mich

הודעהעל ידי shir26 » 14 ספטמבר 2007, 16:32

תודה :)
shir26
 
הודעות: 3
הצטרף: 11 ספטמבר 2007, 14:53

Re: שלום, זקוקה לייעוץ והמלצה

הודעהעל ידי zigi » 15 ספטמבר 2007, 10:23

שלום לך,
צרי איתי קשר ואראה באם אוכל לעזור לך. 4522005 050
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: שלום, זקוקה לייעוץ והמלצה

הודעהעל ידי mich mich » 16 ספטמבר 2007, 21:32

תודה מותק, כמה מחמאות.... :oops:
mich mich
משתמש ותיק
 
הודעות: 32
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 10:13

Re: שלום, זקוקה לייעוץ והמלצה

הודעהעל ידי mich mich » 16 ספטמבר 2007, 21:33

הי, כאמור את יכולה לפנות אלי כאן, במסר, או בנייד 054-7850086
מיכל.
mich mich
משתמש ותיק
 
הודעות: 32
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 10:13


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים

cron