עמוד 1 מתוך 2
חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
12 אפריל 2026, 16:30
על ידי ניקו
הי לכולם,
בניתי מיטה, שולחן עבודה, ויחידת מדף לבת העשר. העיצוב המשונה של המיטה תואם את בקשת הלקוחה. הוא כולל שתי מגירות גדולות ומדפים (למטה בצד), וארונית קטנה עם דלת הזזה ומגירות בגב המיטה.
השולחן נתמך על ידי שתי ארוניות. המדף תלוי על french cleat. והתקנתי בו תאורת לד מובנת.
הכל עשוי מבירץ׳ עם כמה קרשים של אורן במעמקי המיטה.
החדר הוא קטן מאוד והרהיטים גדולים מאוד. מנסיוני, כאשר האזורים השמישים בחדר נדיבים, החלל כולו מרגיש גדול יותר, למרות שנותר למעשה פחות ממנו. מין פרדוקס עיצובי..
בכל מקרה, שיהיה אחלה שבוע לכולם.
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
12 אפריל 2026, 16:47
על ידי Se7eN
יפה מאוד! כל הכבוד
באילו מחברים השתמשת במדף?
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
12 אפריל 2026, 19:30
על ידי ניקו
Se7eN כתב:יפה מאוד! כל הכבוד
באילו מחברים השתמשת במדף?
תודה.
על המרכיבים של יחידת המדף מחוברים בעזרת דבק ו-דיידו׳ז. אך מכיוון שהנ״ל היו רק בעומק של 3 ממ חשבתי, לאחר מעשה, שכדאי לחזק והוספתי לכל מחיצה גם בורג מלמעלה ומלמטה.
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
12 אפריל 2026, 19:32
על ידי avian
יפה מאוד.עיצוב מקורי ונראה ביצוע ברמה גבוהה.
באילו כלים השתמשת? כמה זמן זה לקח?
ובנושא אחר - האם השפה הרחבה לא מפריעה לכניסה למיטה? אצלי בחדר השינה יש שפה בולטת, בערך חצי או שלי מהרוחב במיטה הזו, להערכתי - ולא פעם דפקתי את השוק בשפה הזו. כיף זה לא...
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
12 אפריל 2026, 20:33
על ידי ניקו
avian כתב:יפה מאוד.עיצוב מקורי ונראה ביצוע ברמה גבוהה.
באילו כלים השתמשת? כמה זמן זה לקח?
ובנושא אחר - האם השפה הרחבה לא מפריעה לכניסה למיטה? אצלי בחדר השינה יש שפה בולטת, בערך חצי או שלי מהרוחב במיטה הזו, להערכתי - ולא פעם דפקתי את השוק בשפה הזו. כיף זה לא...
תודה רבה.
השתמשתי בבעיקר במסור מסילה (לפרק את חתיכות הלביד הגדולות), מסור שולחן (לחיתוכים מדויקים), וג׳גסו+ראוטר לפינות מעוגלות. עבדתי על הכל במקטעים כבר שלושה חודשים בערך, אבל זה רק בגלל ששבועות רבים יכולתי לעבוד רק בסופ״ש. אם עובדים רצוף אפשר לבנות את הגשפט הזה בכמה ימים.
אני מסכים לגבי השפה הרחבה. זו הייתה התעקשות של הבת. היא רצתה מיטה שהיא ממלכה בפני עצמה: מין פלטפורמה כזו עם מדפים ומגירות מכל הכיוונים. לא העיצוב הכי חסכוני או הכי הגיוני - אבל היא מבסוטה, ובינתיים אין שוקיים פצועות...
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
12 אפריל 2026, 21:54
על ידי אמיר ח.
עבודה מדהימה ניקו, גם התכנון וגם הביצוע, כל הכבוד, ותודה ששיתפת אותנו.
הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, מה שמעיד על דיוקים ורמה גבוהה. אגב, איך תכננת את הכל? שרטוט ידני או ממוחשב?
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
13 אפריל 2026, 06:28
על ידי ניקו
אמיר ח. כתב:עבודה מדהימה ניקו, גם התכנון וגם הביצוע, כל הכבוד, ותודה ששיתפת אותנו.
הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים, מה שמעיד על דיוקים ורמה גבוהה. אגב, איך תכננת את הכל? שרטוט ידני או ממוחשב?
תודה, אמיר.
הכל תוכנן ב-Sketchup
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
14 אפריל 2026, 08:29
על ידי Ran
ממש נהדר ואם זה לשביעות רצונה של ה"לקוחה" הצעירה אז בכלל מעולה.
לפי מה שאני רואה השתמשת בלוחות "בירץ" נכון ?
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
14 אפריל 2026, 13:23
על ידי Edi
תותח, יפה מאוד!
Re: חדר לילדה - קומפלט

פורסם:
14 אפריל 2026, 15:06
על ידי ניקו
תודה אדי, תודה רן.
כן - כמעט הכל בירץ׳