שולחן עבודה חדש
אחרי שנים שאני עובד על השולחן בפינת אוכל או השולחן בגינה, ומכיוון שהתחלתי לבנות גם דברים גדולים יותר, הגיע הזמן לשולחן עבודה נורמלי. או לפחות חצי נורמלי...
מכיוון שאין לי סדנה גדולה, או בכלל, שבה אני יכול לאכסן שולחן כזה, נבחר פתרון של שולחן פריק. כזה שבקלות יחסית אפשר לפרק לאלמנטים שטוחים ולאכסן בצורה קומפקטית.
התוצאה לפניכם בתמונה - שני H קבועים (הקושרות מחוברות בסין וגרז עם דבק) שמתחברים לכלל ריבוע בעזרת שתי קושרות רוחב, שמתחברות עם ברגי הידוק (בורג מכונה) עם אומים, כדי לקבל חיבור יציב יותר, בלי סכנת התרופפות עקב פתיחות וסגירות מרובות.
הפלטה העליונה עשויה דיקט עבה (פורק ממשטח) אליו מחוברות בברגי כיס חצאיות, שבעצמן מתחברות לרגליים גם כן עם ברגי הידוק (הפעם עם אינסרט הברגה ממתכת).
התוצאה, בינתיים לפחות, קשיחה ויציבה מאוד, ומהווה פלטפורמה נוחה לעבודה, גם עם כלים ידניים, אם כי לא היה מזיק לה יותר משקל לעבודות עם מקצוע.
בהמשך יתווספו גם מלחציים.
אני מתלבט לגבי הוספת סלסלה לאחסון כלים - אפשר לתלות אותה בין הרגליים או כתוספת (פריקה) על שולי השולחן. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.
מכיוון שאין לי סדנה גדולה, או בכלל, שבה אני יכול לאכסן שולחן כזה, נבחר פתרון של שולחן פריק. כזה שבקלות יחסית אפשר לפרק לאלמנטים שטוחים ולאכסן בצורה קומפקטית.
התוצאה לפניכם בתמונה - שני H קבועים (הקושרות מחוברות בסין וגרז עם דבק) שמתחברים לכלל ריבוע בעזרת שתי קושרות רוחב, שמתחברות עם ברגי הידוק (בורג מכונה) עם אומים, כדי לקבל חיבור יציב יותר, בלי סכנת התרופפות עקב פתיחות וסגירות מרובות.
הפלטה העליונה עשויה דיקט עבה (פורק ממשטח) אליו מחוברות בברגי כיס חצאיות, שבעצמן מתחברות לרגליים גם כן עם ברגי הידוק (הפעם עם אינסרט הברגה ממתכת).
התוצאה, בינתיים לפחות, קשיחה ויציבה מאוד, ומהווה פלטפורמה נוחה לעבודה, גם עם כלים ידניים, אם כי לא היה מזיק לה יותר משקל לעבודות עם מקצוע.
בהמשך יתווספו גם מלחציים.
אני מתלבט לגבי הוספת סלסלה לאחסון כלים - אפשר לתלות אותה בין הרגליים או כתוספת (פריקה) על שולי השולחן. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.