חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

הי שאלה לגבי בליטה אחרי הקצעה במקצוע קובייה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

הי שאלה לגבי בליטה אחרי הקצעה במקצוע קובייה

הודעהעל ידי noam52 » 04 יולי 2025, 09:55

שלום לחברי הפורום הניפלא הזה ,
ברשותי מקצוע מקיטה קובייה ,
כבר כמה זמן שאני מקציע בעיקר עץ קשה זה בדרך כלל לא כל יום
אבל לאחר שאני מקציע את הפלטה אני רואה שיש מעין פס עם
בליטה שהמקצוע לא ישר ומרות שאני ניסיתי כמה פעמים לחזור
שהסימן יעלם כלומר זה סימן מחוספס האמת שיש לי חשד
באחד הסכנים שם כי לא מיזמן באחת העבודות שלי היה בורג
קטן ולכן פניתי לעזרתכם אודה לעוזרים נועם ,
noam52
 
הודעות: 18
הצטרף: 02 אוקטובר 2024, 14:20

Re: הי שאלה לגבי בליטה אחרי הקצעה במקצוע קובייה

הודעהעל ידי Se7eN » 04 יולי 2025, 10:12

נשמע שעלית על הבעיה... צריך להשחיז את הסכינים או להחליף אותם, תלוי ברמת הפגיעה והמיומנות שלך.
Se7eN
מנהל פורום
 
הודעות: 1866
הצטרף: 27 דצמבר 2016, 01:50

Re: הי שאלה לגבי בליטה אחרי הקצעה במקצוע קובייה

הודעהעל ידי avian » 05 יולי 2025, 08:59

ללא ספק יש פגם בלהב - בורג בהחלט יעשה את זה.
avian
סופר משתמש
 
הודעות: 739
הצטרף: 16 נובמבר 2018, 17:48

Re: הי שאלה לגבי בליטה אחרי הקצעה במקצוע קובייה

הודעהעל ידי noam52 » 08 יולי 2025, 10:32

חברים יקרים ,
עשיתי בדיקה במקצוע ואכן הלהב ניפגע
ואני רוצה להגיד תודה לעוזרים .
noam52
 
הודעות: 18
הצטרף: 02 אוקטובר 2024, 14:20


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים