ערב טוב לכולם. עד לא מזמן הייתי נכנס לפורום מהאפליקציה
לאחרונה לא מצליח.
ירדה התמיכה בtaptalk? או שזה בעיה אצלי?
תודה
אפליקציית taptalk
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אפליקציית taptalkערב טוב לכולם. עד לא מזמן הייתי נכנס לפורום מהאפליקציה
לאחרונה לא מצליח. ירדה התמיכה בtaptalk? או שזה בעיה אצלי? תודה
Re: אפליקציית taptalkקורא ומגיב לך דרך האפליקציה...
אתה מקבל שגיאה כלשהי? ![]() רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: אפליקציית taptalkקודם כל תודה על המענה.
הבעיה הסתדרה. מה שמוזר שבחיפוש הוא לא מצא את הפורום.. וכתוצאה מכך חשבתי שהתמיכה ירדה. Sent from my SM-S901E using Tapatalk
Re: אפליקציית taptalkכל הזמן יש שינויים באפליקציה הזו (חלקם פחות נוחים).
העיקר שהסתדר! רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־16 אורחים | |||||