ציר לדחף פתח
שלום
כשמשתמשים במנגנון דחף פתח [דלת שנפתחת בטאץ' ללא ידית]
אם איזה ציר מומלץ להשתמש עם קפיץ בלי קפיץ? טריקה שקטה?
או שלא משנה והכל טוב
תודה מראש
כשמשתמשים במנגנון דחף פתח [דלת שנפתחת בטאץ' ללא ידית]
אם איזה ציר מומלץ להשתמש עם קפיץ בלי קפיץ? טריקה שקטה?
או שלא משנה והכל טוב
תודה מראש