שלום אני רוצה לבנות שולחן נגרות קטן 120/40
קניתי קורות אורן 95/42 כמה שאלות:
1 האם להקציע אותם בפאה הרחבה לפני ההדבקה או שלא חייב כי לפי הספק הם מוקצעות?
2 את החלק העליון מאחר והפינות כתומות (מהיצרן) לישר בהקצעה לפני הדבקה או אחרי?
3 האם יש צורך בקדיחת דיבלים בין הקורות אם כן מה המרחק קוטר ועומק קדיחה מומלץ לפי המידות שצוינו?
4 יש ברשותי 2 קליבות צינור 1/2 ושתי קליבות F האם יספיק לאורך כזה? איך יודעים כמה ללחוץ את העץ שלא יהיה פחות מידי או חזק מידי?
5 יש לי מקצוע ידני סטנלי 4 האם יתאים לדעתכם או שחייב הקצעה במכונה ?
