עמוד 1 מתוך 2
אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
31 דצמבר 2024, 23:56
על ידי ישראל מאיר
שלום לחברי הפורום!
למעלה משנה שאני משתמש במלטשות העגולות של אנטר - כמעט מדי יום- בסדנאות נגרות שאני מעביר.
יש לי גם מלטשת אחת של וורקס ולאחרונה מוציאה אבק בזמן העבודה. החלטתי היום שהגיע הזמן לרוקן אותה, פתחתי אותה ואכן השק היה מלא כולו באבק!
החלטתי לנקות גם את המלטשות של אנטר, ולתדהמתי גיליתי שכולם ריקות לחלוטין מאבק!!!!!! זה אומר שהם בכלל לא שואבות את האבק!!!
אני חושד שבגלל שהשק עשוי מפלסטיק ויש רק יציאת אוויר קטנה עם פילטר - לכן האבק בגלל לא נכנס.
על הסכנה שבאבק נחשפתי כאן בפורום, ולכן אני גם מזהיר משימוש במלטשות האלו - ולא באמת יודע מה לעשות הלאה.
אני עובד גם עם ילדים קטנים ואין לי תקציב למלטשות חדשות.
אולי יש למישהו פתרון לזה?
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
01 ינואר 2025, 03:45
על ידי אמיר ח.
למיכל איסוף האבק אמור להיות מכסה שחור שמכיל את הפילטר, אני מניח שהסרת אותו רק בשביל התמונה?
נסה לפנות
ליבואן של האנטר, תאר להם את הבעיה, אולי הם יוכלו לעזור לך. קצת מוזר שלכל המלטשות יש אותה בעיה.
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
01 ינואר 2025, 12:38
על ידי Benda2
גם לי יש מלטשת אקצנטרית של האנטר. יחסית חדשה. כן נאסף לי אבק במיכלית הקטנה, אבל אכן כמות מזערית מאוד ביחס לאבק שנשאר על הרצפה..
אם תמצא פתרון אשמח גם לשמוע.
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
01 ינואר 2025, 15:09
על ידי oferyuval
האם הנייר שאתה משתמש בו מתאים מבחינת החורים ?
האם המשתמשים יודעים שצריך לדאוג להקין את חורי הנייר מול חורי המלטשת ?
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
01 ינואר 2025, 16:08
על ידי Benda2
כן
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
01 ינואר 2025, 16:50
על ידי Se7eN
אפשר לנסות לחבר שקית שאיבה חלופית במקום זו שמגיעה עם המכשיר, ולראות מה קורה.
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
01 ינואר 2025, 19:44
על ידי orih
אפשר לנסות להסיר לחלוטין את מתקן האיסוף ולראות אם המלטשת זורקת את האבק דרך פתח האיסוף. אם היא זורקת לשם אז אפשר לנסות שקית אחרת.
ואם היא לא זורקת או זורקת ממש חלש - אז יהיה צריך להחליף.
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
03 ינואר 2025, 09:19
על ידי Ran
Benda2 כתב:גם לי יש מלטשת אקצנטרית של האנטר. יחסית חדשה. כן נאסף לי אבק במיכלית הקטנה, אבל אכן כמות מזערית מאוד ביחס לאבק שנשאר על הרצפה..
אם תמצא פתרון אשמח גם לשמוע.
גם לי יש מלטשת של הנטר ואלחרונה אפילו החלפתי את הפד עם החורים והאבק נשאב לשקית
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
03 ינואר 2025, 22:40
על ידי ragim
למה לא לחבר את המלטשת ישירות לשואב אבק?
Re: אבק. הלם. אכזבה. סכנה!!!

פורסם:
04 ינואר 2025, 21:47
על ידי ישראל מאיר
ragim כתב:למה לא לחבר את המלטשת ישירות לשואב אבק?
כי אני עובד עם 12 מלטשות בו זמנית
Se7eN כתב:אפשר לנסות לחבר שקית שאיבה חלופית במקום זו שמגיעה עם המכשיר, ולראות מה קורה.
אתה יודע איפה משיגים שקית מתאימה? השקית של וורקס לא מתחברת.