עמוד 1 מתוך 1

עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 07 נובמבר 2024, 13:42
על ידי m11
שלום,
שידות מעץ מלא (מפלטת לאמי אלון מבוקע), אחרי שנתיים רואים כמה מקומות שהעץ נפתח - 4-5 ס"מ כמין חתך בעץ (לא פוסל אפשרות שאולי זה מהתחלה והיה קשה לשים לב), בהנחה וזה קרה עם הזמן, יש דרך לעשות לתקן את הקיים ולמנוע שלא ייקרה?
תודה

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 07 נובמבר 2024, 23:02
על ידי Se7eN
מציע שתעלה תמונות, קשה להבין ככה

imgbb .com

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 07 נובמבר 2024, 23:35
על ידי m11
Se7eN כתב:מציע שתעלה תמונות, קשה להבין ככה

imgbb .com


צירפתי מה שמוקף באדום, אם כי זה פחות בא לידי ביטוי בצילום.

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 08 נובמבר 2024, 18:33
על ידי NirS
השאלה כמה זה מפריע לך.

אם יש לך את הזמן והאמצעים אתה יכול לעשות ממילוי אפוקסי עד tie bow.
קח בחשבון שתצטרך לעשות גימור מחודש...

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 09 נובמבר 2024, 13:06
על ידי Ran
כמו שאמר ניר למלא באפוקסי עם אבק ליטוש (אם יש לך)
אבל לפני אני אישית הייתי פותח את החריצים עם סכין / מפסלת
ואז ממלא באפוקסי,
יש לשים לב כדי שהאפוקסי לא ינזל החוצה מלמטה ומהצד יש לשים מסקנטיפ !!

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 09 נובמבר 2024, 16:00
על ידי avian
יש עוד אופציה, של פיטר עץ. חומר די זול, שקיים במספר גוונים, כך שיכול להיות שתמצא בצבע דומה לשולחן שלך.
בניגוד להצעה של האפוקסי, הפילר לא נותן חוזר מבני, אבל בסדק עדין כזה ובשימוש כשולחן לא נראה לי שזה קריטי.
היתרון העיקרי הוא שזה יהיה הרבה יותר פשוט וקל לביצוע.

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 09 נובמבר 2024, 22:33
על ידי m11
Ran כתב:כמו שאמר ניר למלא באפוקסי עם אבק ליטוש (אם יש לך)
אבל לפני אני אישית הייתי פותח את החריצים עם סכין / מפסלת
ואז ממלא באפוקסי,
יש לשים לב כדי שהאפוקסי לא ינזל החוצה מלמטה ומהצד יש לשים מסקנטיפ !!


זה קשור למזג האויר או משהו דומה (היווצרות הסדקים)?
אם הנגר בעצמו מסדר את זה, הוא יכול לתקן את זה במקום בלי לקחת את זה לנגרייה?
אחרי התיקון, באיזור שבו הוסיפו אפוקסי רואים שונים ביחס לאיזורים שמסביב?
תודה

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 10 נובמבר 2024, 15:56
על ידי Se7eN
אם זאת עבודה של נגר והיא באחריות, אז תן לו לטפל בזה...
לעניות דעתי מהתמונה נראה שהעץ פשוט נשבר, זה לא דבר שקורה מעצמו. יתכן שהוא נשבר קודם לכן והודבק באופן לא מוצלח, ולכן עכשיו יש הפרדות.

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 11 נובמבר 2024, 19:06
על ידי isidor
שלום,
אחרי שהגדלתי את הצילום שלך,
נראה לי שמקום הסדק עבר כבר טיפול של מילוי
לפני שהגיע אליך.
בברכה, איזי

Re: עץ מלא שנפתח

הודעהפורסם: 21 נובמבר 2024, 14:29
על ידי m11
isidor כתב:שלום,
אחרי שהגדלתי את הצילום שלך,
נראה לי שמקום הסדק עבר כבר טיפול של מילוי
לפני שהגיע אליך.
בברכה, איזי


תודה, אבל למיטב זכרוני זה לא היה בהתחלה שקיבלנו את זה, אבל ייתכן שזה כפי שאתה אומר.
אמרתי לנגר על המילוי כי הוא מעצמו לא הציע פתרון (רק אמר שזה יכול לקרות כי זה עץ מלא) עד שציינתי את הפתרון שפירמתם כאן.