Se7eN כתב:lyuv כל הנגרים משתמשים בשירותי השחזה מקצועיים של מעבדות ייעודיות - לא ראיתי במו עיני אבל משער שיש להם מכונה אוטומטית ייעודית.
זה נכון גם לגבי השפים המקצועיים. אני מעריך שזה פשוט מפני שאין להם עניין/הנאה בהשחזה, ולא פחות משמעותי - זמן זה כסף. אז יותר יעיל להתמקד במקצוע שלך.
אבל כשמדובר בחובבים, אני חושב שזה סיפור אחר. בעיקר אם ההיקף קטן.
מבחינת ציוד של שירותי השחזה - אין אוטומציה. לכל היותר יש שלייף או מעיין גלגל השחזה חשמלי (שנותן תוצאות מעולות). רואים תמונה שלו בלינק של טולעדן בהודעה קודמת. אבל היותר קפדנים, או לפחות את תהליך הגמר, בד"כ עושים ידנית. משחיזי הסכינים המקצועיים שיצא לי לפגוש, עבדו ידנית על אבנים רגילות.
ספציפית למקצועים, וגם למפסלות ישרות, יש ג'יג השחזה מאוד פשוט וזול, שלדעתי מאפשר תוצאות מצוינות בקלות ובלי צורך במיומנות מיוחדת.