עמוד 1 מתוך 1

להמשיך את הדרך עם אנטר?

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2024, 21:56
על ידי ישראל מאיר
שלום לכולם
אני מעביר חוגי נגרות לילדים ונוער
כיום משתמש בעיקר עם כלים של אנטר
בגלל התמורה הגבוהה למחיר- האיכות ביחס לעלות, אני משלם פחות מחצי ממקיטה ומקבל 3/4 איכות.
לאחרונה יש קצת חריקות בעיקר באקדחי מסמרים שתקולים לעיתים קרובות. אני בעיקר נהנה מהמלטשות העגולות שנותנות עבודה יפה.

בקרוב אני נכנס לשוק של סדנאות למבוגרים - בניית דקים ופרגולות עם מסגרות של הרווחה.
ובשביל זה אני זקוק לכלים נוספים: רוטרים, מסור מיני עגול, מקצוע חשמלי, קומפרסור, מחרטות, ועוד
אני מאוד מתלבט אם להמשיך לקנות את הכלים של אנטר או להשקיע במקיטה.
האם יש למשהו נסיון עם הכלים האלו של אנטר?
האם המחיר הזול בא על חשבון הבטיחות? האמינות?

אשמח לכל תגובה

תודה רבה

Re: להמשיך את הדרך עם אנטר?

הודעהפורסם: 06 אוקטובר 2024, 22:08
על ידי ישראל מאיר
הכלים של אנטר אצלי בסדנא
IMG_2745.JPG

Re: להמשיך את הדרך עם אנטר?

הודעהפורסם: 07 אוקטובר 2024, 07:06
על ידי avian
אקדח המסמרים שלהם עשה גם לי לא מעט בעיות, האמת. אולי מוצר לא הכי מוצלח שלהם.
לדעתי השאלה העיקרית היא אינטנסיביות העבודה (כמה שעות בשבוע יעבוד הכלי) וכמה שנים אתה רוצה שהוא יעבוד.
כנראה שההשקעה בכלים מקצועיים (ברמת המותג- אבל גם מבחינת הסדרות בתוך המותג) משתלמת בטווח הארוך אם עובדים הרבה עם הכלים. לא יצא לי לראות אנשי מקצוע עם כלים של האנטר ומותגים דומים...
אבל חייב להגיד שלא ממש הבנתי איך טרימר קשור לפרגולות ודקים.

Re: להמשיך את הדרך עם אנטר?

הודעהפורסם: 07 אוקטובר 2024, 09:03
על ידי Edi
יש לי כמה כלים של האנטר דווקא מהסדרה של ה18V סה"כ עושים את העבודה.
אקדח מסמרים נטען מעולה - לא השוויתי עם מותגים אחרים.
משחזת זוית קצת חלשה אבל עושה את העבודה
מברגות אמפקט ומקדחה- לטעמי מאוד טובים, הוחלפו במילווקי השינוי מינורי
מסור חרב - לא כדאי לקנות, מתפרק
קניתי לאחרונה פטישון חוטי עושה רושם מצוין
מסור עגול 4.5 עדיין ללא נסיון אבל לא מתאים לפרגולות.
מולטי טול נטען עבד יפה אך הוחלף במילווקי וההבדל ניכר
טרימר הייתי קונה של מקיטה ולבוש יש מבצעים על המקצוע המעולה שלהם.

Re: להמשיך את הדרך עם אנטר?

הודעהפורסם: 07 אוקטובר 2024, 09:05
על ידי Edi
avian כתב:אקדח המסמרים שלהם עשה גם לי לא מעט בעיות, האמת. אולי מוצר לא הכי מוצלח שלהם.
לדעתי השאלה העיקרית היא אינטנסיביות העבודה (כמה שעות בשבוע יעבוד הכלי) וכמה שנים אתה רוצה שהוא יעבוד.
כנראה שההשקעה בכלים מקצועיים (ברמת המותג- אבל גם מבחינת הסדרות בתוך המותג) משתלמת בטווח הארוך אם עובדים הרבה עם הכלים. לא יצא לי לראות אנשי מקצוע עם כלים של האנטר ומותגים דומים...
אבל חייב להגיד שלא ממש הבנתי איך טרימר קשור לפרגולות ודקים.


אבי בטח שקשור, את הקורה של המעקה לא תרצה להשאיר ללא עיגול נאה, את התומכים של הפרגולה..

Re: להמשיך את הדרך עם אנטר?

הודעהפורסם: 07 אוקטובר 2024, 12:06
על ידי ישראל מאיר
תודה על התשובות המפורטות
אני מבין שטרימר ורוטר כדאי לקנות מקיטה.
לגבי מחרטה מישהו פעם ניסה את של אנטר? אני צריך אותה לרגלים, גדרות, ולא לקערות ולחריטות עומק.