הי יש לי כמה שאלות על שימוש בטרימר

פורסם:
03 אוקטובר 2024, 15:42
על ידי noam52
שלום לחברי הפורום .
אני חובב נגרות התחלתי לא מזמן .
אני רוצה להתנסות בטרימר חבר הציע לי
לקחת ולנסות את הכלי . הבנתי שזה כלי מסוכן
ולכן צריך ללמוד על הכלי העבודה . החבר לא זמין
ללמד אותי . אשמח לקבל קצת עצות כדי לעבוד נכון
אני אדגיש שיש לי ניסיון בכלי עבודה חשמלים מעולם
המתכת . שאני עובד אני עובד עם חולצת עבודה דיי
מגושמת שמגנה טוב על הגוף אבל יש לי קצת ספקות
לגבי השימוש עם הטרימר וחולצת העבודה
אודה לעוזרים בברכה נועם .
Re: הי יש לי כמה שאלות על שימוש בטרימר

פורסם:
03 אוקטובר 2024, 21:26
על ידי Se7eN
קודם כל יפה על הזהירות, בטיחות בעבודה זה ערך מספר אחד לטעמי.
לדעתי קצת קשה ללמד דבר כזה בהתכתבות, אתה מוזמן לבוא אלי ואשמח להדריך אותך בחינם (צור קשר בפרטי)
Re: הי יש לי כמה שאלות על שימוש בטרימר

פורסם:
07 אוקטובר 2024, 09:05
על ידי Itzik33
קיבלת הצעה נדיבה להדרכה חינמית , לך על זה...
ובינתיים הייתי ממליץ לך על צפיה בסירטוני YOUTUBE שעשויים להיות לך לעזר.
אני רחוק מלהיות מומחה אבל מניסיוני (ברשותי מכשיר של מקיטה) כמה דגשים.
חשוב מאד מאד לחזק היטב את הביט על מנת למנוע ממנו "לעוף" מהמכשיר , יכול לגרום לפציעה בלתי הפיכה.
חיזוק הפלטה/קורת עץ או כל חומר גלם אחר בצורה בטוחה במידה ואתה מתעתד להחזיק אותו ביד (הכוונה את הראוטר/טרימר בהנחה שאתה לא משתמש בשולחן ראוטר יעודי)
תפיסה איתנה בטרימר (בראוטר בשתי ידדים) בדגש על אחיזה נכונה, עשוייות להיות קפיצות או "בעיטות" של המכשיר ואחיזה נכונה חשובה.
חשוב מאד מאד להבין מאיזה צד יש "ללכת" עם הראוטר. אני מניח שרוב המכשירים זהים ווהמנוע מסתובב באותו כיוון ולכן ה"הליכה" על העץ תהיה משמאל לימין (בשולחן ראוטר הפוך). אחרת המכשיר ינטה לקפוץ , לבעוט, והביט נשחק מאד מהר.
תתאים את גובה הביט לעבודה, ביט בולט מידי עלול לגרום (בהתאם לסוג החומר והיעוד) לקפיצות לא רצויות וקריעה של חומר גלם.
שימוש במסיכה/משקפיים/כפפות וכל אמצעי בטיחות אחר.
אשמח מבעלי נסיון לקבל תגובות נוספות מנסיונם.
בהצלחה