איך מודדים חזיתות למטבח?
אשמח לקבל הסבר ואולי גם תרשים על אופן חישוב החזיתות במטבח. אני הבנתי שברוחב מודדים את הארון מידה חיצונית ומורידים 3 מ"מ. בגובה מודדים את כל גובה הארון חיצונית ואז מורידים ס"מ 1. אם מגירה עליונה היא 15 ס"מ אז מפחיתים 15 וממה שנשאר מפחיתים 3 מ"מ בין כל מגירה. האם מפחיתים מעבר לכך? כלומר הס"מ הראשון שהפחתתי הוא יהיה מלמעלה או מהחזית התחתונה מתחתית הארון? אם מתחתית הארון אז צריך להפחית גם למעלמעלה כדי שהחזית לא תתקע בשיש.השאלה אז מה נכון לעשות?