עמוד 1 מתוך 1

מחפש דיקט

הודעהפורסם: 26 ספטמבר 2024, 23:28
על ידי ישראל מאיר
שלום לכולם
אני יושב שעות ומחכים מההודעות הקודמות שלכם - מוסיף לי המון ידע.
1.אני בונה קחונים עם נערים ומחפש דיקט בעובי 3 מ"מ בכמות גדולה
עד עכשיו השתמשתי בעובי 4מ"מ והצליל - לא משהו...
2. לצורך העברת חוג לילדים בניסור צורני במסור נימה ידני
אני מחפש דיקט צפצפה דק ורך שקל לנסר אותו
מי שיכול לכוון אותי למקום במרכז או בשפלה שמוכרים דבר כזה - הודה לו מאוד

Re: מחפש דיקט

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2024, 07:34
על ידי itzikdiy
ישראל מאיר כתב:שלום לכולם
אני יושב שעות ומחכים מההודעות הקודמות שלכם - מוסיף לי המון ידע.
1.אני בונה קחונים עם נערים ומחפש דיקט בעובי 3 מ"מ בכמות גדולה
עד עכשיו השתמשתי בעובי 4מ"מ והצליל - לא משהו...
2. לצורך העברת חוג לילדים בניסור צורני במסור נימה ידני
אני מחפש דיקט צפצפה דק ורך שקל לנסר אותו
מי שיכול לכוון אותי למקום במרכז או בשפלה שמוכרים דבר כזה - הודה לו מאוד
לא יודע לעזור בדיוק בשאלה ששאלת אבל אני חיפשתי דיקט / לוח דק מאוד בשבוע שעבר לאיזה פרויקט, ובסוף מצאתי ליד הבית לוחות מזונית hdf בעובי 2.5 מ"מ 122×244 בפחות מ40 שח.

לא יודע אם זה יעזור... אבל מציין לכל מקרה.

Re: מחפש דיקט

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2024, 09:21
על ידי ישראל מאיר
2.5 מ"מ זה ממש טוב - שווה לנסות
איך נקרא המקום הזה? ואיפה?

Re: מחפש דיקט

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2024, 10:14
על ידי itzikdiy
ישראל מאיר כתב:2.5 מ"מ זה ממש טוב - שווה לנסות
איך נקרא המקום הזה? ואיפה?
קניתי בהוד השרון ח. סבן (יש שני סניפים. קניתי ברחוב התלמיד 6.)

אחרי שמצאתי בחנות ראיתי גם ברשת למשל
https://probuilder.co.il/product/%D7%A4 ... M6wj2Ybb59


התמונה המצורפת זה מהחנות שקניתי.תמונה

Re: מחפש דיקט

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2024, 11:56
על ידי ישראל מאיר
תודה :D
האם צבעת אתו?
זה תופס צבע כמו סנדוויץ' או שיהיה הבדל?

Re: מחפש דיקט

הודעהפורסם: 27 ספטמבר 2024, 12:48
על ידי itzikdiy
לא צבעתי כי השתמשתי בו כמשטח להדביק עליו דברים.
אפשר צבוע... מקסימום קודם עם פריימר