קצת אסקפיזים

פורסם:
07 אוגוסט 2024, 09:45
על ידי wood_works
אחרי תקופה ארוכה של קפאון יצירתי, סופסוף זה חוזר ....
מתנה לחברה שלי, זה התחיל כבול עץ ש"יושב" אצלי כבר שני עשורים (Peppercorn tree), California Walnut לרגלים ולפס האמצעי
Re: קצת אסקפיזים

פורסם:
08 אוגוסט 2024, 12:15
על ידי אמיר ח.
טוב לדעת שחזרת ליצירה.
תמיד מעניין לראות בול עץ שהופך לרהיט או למתנה מיוחדת. עבודה יפה מאוד.
מה זה הג'יג עם העוקצים שרואים בתמונה הרביעית?
Re: קצת אסקפיזים

פורסם:
08 אוגוסט 2024, 12:58
על ידי wood_works
בעיקרון זה ג'יג שנועד לקבע בול עץ ע"מ לפרוס אותו ב-BandSaw
לפני כמה שנים העלתי דוגמא לשימוש בג'ג, אם אני אמצא את הפוסט, אני אוסיף קישור
viewtopic.php?f=1&t=12911
Re: קצת אסקפיזים

פורסם:
08 אוגוסט 2024, 22:39
על ידי Israelgrn4
זה לא בריחה , זו מציאות.
מציאות יפה, נקיה.
ברוך השב.
Re: קצת אסקפיזים

פורסם:
09 אוגוסט 2024, 15:29
על ידי אמיר ח.
תודה על התשובה והקישור. זה מצחיק שבאותו שרשור אני זה ששאלת איך אתה פורס את העצים שלך

Re: קצת אסקפיזים

פורסם:
09 אוגוסט 2024, 19:52
על ידי wood_works
תודה על התגובות, מאוד מעודד לקרוא פידבקס כאלה - מעריך את זה מאוד (אלה היו שנתיים לא פשוטות אבל זה מאחור)
הפרויקט הבא זה מדפים עבורה, הפעם אני חוזר לגדר שפרקתי לפני ארבע שנים, שוב לנקות, להקציע ולהפוך עץ ישן, אבל מדהים ביופיו, למשהו שימושי. אני אשתדל לתעד חלק מהתהליך (למרות שזה דיי חזרתי ממה שכבר העלתי)
שיהיו ימים יפים ושקטים יותר לכולנו
שי