עצות לבניית ארגז מגירות
אהלן חברים, אני ממש ממש חדש בתחום ויש לי כמה שאלות, חלקן ממש בסיסיות.
אני מתכנן לעשות את הארגז כאשר הפלטה העליונה והתחתונה הם "בתוך" הארגז, והפלטות הצדדיות מכסות עליהן.
1. איך אני יכול לחבר את הארגז בלי שיראו את הברגים? הציעו לי לעשות 2 "שכבות" של עצים, אבל אני לא אוהב את הרעיון.
הבנתי שאפשר לשים מחברים נסתרים כמו מזק, אבל שמעתי שזה חלש מדי..
יש טיפים/עצות?
2. בנוגע לחור מוביל, אם עושים אותו בגודל של הבורג, זה לא מבטל את הצורך של הבורג?
או שעושים מספר אחד קטן יותר?
3. אשמח לטיפים איך לעשות קדח ישר (90 מעלות).
4. יש לי גלגלים עם 4 ברגים (2x2), אני יכול להבריג 2 ברגים על הפלטה הצדדית, ו2 על הפלטה התחתונה?
תודה רבה חברים, מקווה שהייתי מובן, אני לא מהתחום
אני מתכנן לעשות את הארגז כאשר הפלטה העליונה והתחתונה הם "בתוך" הארגז, והפלטות הצדדיות מכסות עליהן.
1. איך אני יכול לחבר את הארגז בלי שיראו את הברגים? הציעו לי לעשות 2 "שכבות" של עצים, אבל אני לא אוהב את הרעיון.
הבנתי שאפשר לשים מחברים נסתרים כמו מזק, אבל שמעתי שזה חלש מדי..
יש טיפים/עצות?
2. בנוגע לחור מוביל, אם עושים אותו בגודל של הבורג, זה לא מבטל את הצורך של הבורג?
או שעושים מספר אחד קטן יותר?
3. אשמח לטיפים איך לעשות קדח ישר (90 מעלות).
4. יש לי גלגלים עם 4 ברגים (2x2), אני יכול להבריג 2 ברגים על הפלטה הצדדית, ו2 על הפלטה התחתונה?
תודה רבה חברים, מקווה שהייתי מובן, אני לא מהתחום