ייעוץ בנושא ציפוי לכה לפורניר חדש
שלום לחברי האתר.
בניתי ספרייה שחלקה מצופה בפורניר טיק. אני מעוניין לצפות בלכה או חומר אחר להגנה על העץ וגם להדגשת עומק צבע העץ.
באיזה חומרים מומלץ להשתמש? ובאיזה אופן ביצוע?
שמעתי כבר עצות על מריחת שמן טיק וגם מריחת לכה רגילה ישירות על העץ.
דעתכם?
בניתי ספרייה שחלקה מצופה בפורניר טיק. אני מעוניין לצפות בלכה או חומר אחר להגנה על העץ וגם להדגשת עומק צבע העץ.
באיזה חומרים מומלץ להשתמש? ובאיזה אופן ביצוע?
שמעתי כבר עצות על מריחת שמן טיק וגם מריחת לכה רגילה ישירות על העץ.
דעתכם?