פרגולה Free Standing
בפוסט שממנו נלקחה התמונה (https://mrsashleyfrench.com/blog.../anc ... n-a-gazebo) הכותב מתאר איך הציב פרגולה של כ 4X4.5 מ' על גבי המשטח המצולם. את הרגליים הוא לא קיבע אל המשטח אלא ל 4 "משקולות" בטון, אחת לכל רגל.
אפשר להעריך שמשקל כל "משקולת" כזו הוא 70 ק"ג.
בהתרשמות ראשונית המבנה נראה לי לא יציב ולא עמיד ברוח. כשהמשכתי לקרוא, ראיתי שהמבנה המצולם שרד בהצלחה פגיעה של הוריקן.
האם מישהו מחברי הפורום התנסה בהצבת מבנה באופן דומה, ללא עיגון בקרקע או בקירות ?
אני תוהה אם זה ישים ואיך.
אם אחליט ללכת בכיוון כנראה אעזר בקונסטרוקטור.
כרגע מעניין אותי לשמוע הערכות של בעלי ניסיון.