עמוד 1 מתוך 1

האופן המומלץ לדלתות ארוכות

הודעהפורסם: 16 מאי 2024, 19:19
על ידי עמית92
היי לכולם
לארון שירות במסדרון, אני רוצה ליצור 2 דלתות בגובה 2.44 (הגי גבוה שאפשר בלוחות סטנדרטיים?) רוחב כ50 ס"מ.
הבנתי שהחומר הכי מומלץ הוא MDF ירוק, שלא יקבל בטן.

אני רוצה שיהיו מצבע אטום, בגימור חלק ככל שניתן.
הבעיה היא מה עושים עם הקנט של MDF? אני לא רוצה להדביק קנט וכד'?
האם אפשר לשייף MDF ולצבוע??

האם להשתמש בעץ מלא/ סנדוויץ, ולצבוע את הקנטים, זה רלוונטי או שבגודל כזה ודאי יקבל בטן ואין טעם...?

Re: האופן המומלץ לדלתות ארוכות

הודעהפורסם: 16 מאי 2024, 19:29
על ידי rondadon
כן, עדיף mdf, הסיכוי שסנדוויץ היום לא יתעוות בגובה כזה לדעתי לא גדול במיוחד.
לגבי כל השאר - התשובות כבר נרשמו בפוסט הקודם שלך לגבי דלת דלפק, ואין הבדל בעקבות גודל הדלת בשיטות הגימור.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Re: האופן המומלץ לדלתות ארוכות

הודעהפורסם: 20 מאי 2024, 01:23
על ידי הרואה
mdf ירוק לא אמור להתעוות בגודל הזה אם תצבע אותו מ2 הצדדים.