שולחן mft
אז תודות לניר מהפורום שהקדיש לי מהיום שישי שלו עוד לפני המלחמה היי שם בסוף אוגוסט, הכנתי לעצמי לוח mft.
מאז השתמשתי מספר פעמים לחיתוכים, וזה תענוג כל פעם מחדש
התבנית נצמדת לפינה ע"י פיני מיקום, ואז ממשיכים ע"י מיקום החורים הקיצוניים בתבנית לחורים קיימים באמצעות "כלבים".
עשיתי קידוח עם מקדח 12 מ"מ במרכז כל חור לפינוי חומר עיקרי, ואז רוטר עם ביט ומייסב לפינוי שארית החומר וצורת העיגול של החור.
יצאה לי פקשוש בכמה חורים, כי סמכתי יותר מידי על הדיוק של הפינים שיחזיקו את התבנית שלי לזוז, וכן היה משחק קטן, אז מספר חורים יצאו גדולים מידי.





Sent from my SM-A515F using Tapatalk
מאז השתמשתי מספר פעמים לחיתוכים, וזה תענוג כל פעם מחדש
התבנית נצמדת לפינה ע"י פיני מיקום, ואז ממשיכים ע"י מיקום החורים הקיצוניים בתבנית לחורים קיימים באמצעות "כלבים".
עשיתי קידוח עם מקדח 12 מ"מ במרכז כל חור לפינוי חומר עיקרי, ואז רוטר עם ביט ומייסב לפינוי שארית החומר וצורת העיגול של החור.
יצאה לי פקשוש בכמה חורים, כי סמכתי יותר מידי על הדיוק של הפינים שיחזיקו את התבנית שלי לזוז, וכן היה משחק קטן, אז מספר חורים יצאו גדולים מידי.






Sent from my SM-A515F using Tapatalk