האם דלתות מסגרת/שייקר נוטות להתעוות?
רקע - אני רוצה לבנות דלתות לארון בגדים שכולל שתי קופסאות בגובה 120 ס"מ ורוחב של 100 ס"מ.
יש כמובן את האופציה ה"סטנדרטית" של דלתות mdf מצופה או צבוע, אבל זו אפשרות קצת משעממת מבחינת המראה, וגם הבניה, ולכן חשבתי על דלתות עם מסגרת מובלטת, בסגנון שזכה לשם Shaker.
ועכשיו לשאלה - האם מישהו כאן התנסה בבניה כזו? האם דלתות כאלו נוטות להתעוות? לאור הנסיון שלי עם קורות אורן (אני חושב לבנות את המסגרת מקורות 70x20 ואת החלק הפנימי מ-mdf בעובי 6 או 8 מ"מ), נראה לי שיש סיכוי גבוה שזה יקרה, לא? ראיתי מישהו שהחליף את קורות העץ בפסים של mdf, אבל בלי מסור שולחן אני לא בטוח אם אצליח לבצע חיתוכים ישרים מספיק של הפסים.
אשמח לשמוע את דעתכם.
יש כמובן את האופציה ה"סטנדרטית" של דלתות mdf מצופה או צבוע, אבל זו אפשרות קצת משעממת מבחינת המראה, וגם הבניה, ולכן חשבתי על דלתות עם מסגרת מובלטת, בסגנון שזכה לשם Shaker.
ועכשיו לשאלה - האם מישהו כאן התנסה בבניה כזו? האם דלתות כאלו נוטות להתעוות? לאור הנסיון שלי עם קורות אורן (אני חושב לבנות את המסגרת מקורות 70x20 ואת החלק הפנימי מ-mdf בעובי 6 או 8 מ"מ), נראה לי שיש סיכוי גבוה שזה יקרה, לא? ראיתי מישהו שהחליף את קורות העץ בפסים של mdf, אבל בלי מסור שולחן אני לא בטוח אם אצליח לבצע חיתוכים ישרים מספיק של הפסים.
אשמח לשמוע את דעתכם.






