רוחב דלתות ארון מומלץ
ארון מסדרון שבתוך נישה, נשאר במסדרון רוחב של יותר ממטר אבל כמובן שמעדיף כמה שפחות לחסום את המסדרון.
הבעיה היא שהנישה גבוהה- 2.7 גובה ויש באמצע הארון פינת כיור מה שמצריך להשאיר רוחב מסויים וגם בארון הראשון ארון חשמל שמצריך גם להשאיר רוחב.
איך הייתם ממליצים לחלק את הארון?
מצורפת תמונה
תודה רבה מראש!
הבעיה היא שהנישה גבוהה- 2.7 גובה ויש באמצע הארון פינת כיור מה שמצריך להשאיר רוחב מסויים וגם בארון הראשון ארון חשמל שמצריך גם להשאיר רוחב.
איך הייתם ממליצים לחלק את הארון?
מצורפת תמונה
תודה רבה מראש!