עמוד 1 מתוך 1

רוחב דלתות ארון מומלץ

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 22:24
על ידי aiib
ארון מסדרון שבתוך נישה, נשאר במסדרון רוחב של יותר ממטר אבל כמובן שמעדיף כמה שפחות לחסום את המסדרון.
הבעיה היא שהנישה גבוהה- 2.7 גובה ויש באמצע הארון פינת כיור מה שמצריך להשאיר רוחב מסויים וגם בארון הראשון ארון חשמל שמצריך גם להשאיר רוחב.

איך הייתם ממליצים לחלק את הארון?
מצורפת תמונה
תודה רבה מראש!

Re: רוחב דלתות ארון מומלץ

הודעהפורסם: 29 פברואר 2024, 16:18
על ידי OrenA
זה עניין של העדפה אישית, אבל המלצתי היא:

1. חלוקה בציר הגובה: היכן שאין אילוצים (חשמל/תקשורת/מים) הייתי שם בין 4 ל - 5 מגירות (עם מסילות שליפה מלאה=כפולה) עד גובה המותניים בערך (ואפילו קצת יותר) עם חזיתות, מבלי שיש דלת הסוגרת עליהן. משם ומעלה - מתלים/מדפים לפי צורך (ודלתות, כמובן).
2. חלוקה בציר הרוחב: נראה טוב כפי ששרטטת.
2. קח בחשבון שכל הקירות לא ישרים ולא מפולסים - חשוב למדוד היטב ולשמור מרווחים בהתאם (ניתן לכסות אותם לאחר התקנת גופי הארונות).

בהצלחה!

Re: רוחב דלתות ארון מומלץ

הודעהפורסם: 29 פברואר 2024, 19:55
על ידי aiib
OrenA כתב:זה עניין של העדפה אישית, אבל המלצתי היא:

1. חלוקה בציר הגובה: היכן שאין אילוצים (חשמל/תקשורת/מים) הייתי שם בין 4 ל - 5 מגירות (עם מסילות שליפה מלאה=כפולה) עד גובה המותניים בערך (ואפילו קצת יותר) עם חזיתות, מבלי שיש דלת הסוגרת עליהן. משם ומעלה - מתלים/מדפים לפי צורך (ודלתות, כמובן).


זה כיוון נכון, אבל אני מסתפק האם אני רוצה להרוס את הקו החלק וליצור מגירות. הארון הזה הוא יותר ארון אחסון ולכן פחות יעיל בו מגירות.

OrenA כתב:2. חלוקה בציר הרוחב: נראה טוב כפי ששרטטת.


הדלתות לא יהיו כבדות וגדולות מדי? זה יוצא 67 ס"מ לארון! זה יחסום מדי את המסדרון וגם יהיה כבד בשביל הצירים, אתה לא חושב?

OrenA כתב:2. קח בחשבון שכל הקירות לא ישרים ולא מפולסים - חשוב למדוד היטב ולשמור מרווחים בהתאם (ניתן לכסות אותם לאחר התקנת גופי הארונות).

איך ניתן למדוד את העקמימות? מה הכוונה לשמור מרווחים בהתאם?

תודה רבה!!!