עמוד 1 מתוך 3

שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 10:55
על ידי ניקו
הי חברים,
אני בעיצומו של ארגון מחדש של כל הסדנא, ובמסגרתו בניתי שולחן עבודה חדש - קטן יותר וחסכוני, אבל יציב וכבד מאוד - שעשוי לעניין את חברי הפורום.
העיצוב מבוסס על קונצפט של רוב קוזמן, שההברקה שבו הוא משטח העבודה עצמו, שעשוי מהדבקה של שלוש חתיכות MDF. החומר, כידוע, די זול, והתוצאה פשוט יוצאת מן הכלל: לא רק שהפלטה שמתקבלת כבדה מאוד, היא גם שטוחה לחלוטין. לראשונה, שולחן העבודה שלי יותר שטוח מהמשטח של המסור שלי. נתתי לפלטה לשתות הרבה שמן דני (כמה שכבות), ואני מקווה שזה יגן עליה מדבק ושאר מרעין בישין.
הבסיס עשוי משאריות של אלון שהיו לי מבניית שולחן האוכל הגדול. אבל אפשר כמובן לבנות מחומר זול יותר - לביד או אורן - ולקבל תוצאה דומה.
אני מתכנן לבנות ארון מגירות שייכנס למטה.

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 10:59
על ידי itzikdiy
נראה טוב, תודה על השיתוף!
מה עובי כל פלטת mdf? נראות מאוד עבות.

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 12:09
על ידי Se7eN
מגניב, תתחדש!

מה המידות שלו?

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 14:48
על ידי Edi
תתחדש

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 15:14
על ידי ניקו
תודה אדי, se7en ואיציק,
העובי של כל פלטת MDF הוא 28 מ״מ
המימדים של שולחן העבודה הם 120 על 55 ס״מ, גובה כ-87 ס״מ

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 16:45
על ידי אמיר ח.
תתחדש על השולחן ניקו, נראה כבד ובנוי טוב.
אני רואה שהשקעת גם במלחציים איכותיים, שזה דבר חשוב.
אין ספק ששולחן עבודה איכותי מרים את המוטיבציה ומשפר את איכות העבודה.
שיהיה לך הרבה עשייה ופרויקטים מעניינים בהמשך.

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 25 פברואר 2024, 18:10
על ידי Israelgrn4
תתחדש
נראה מעולה.

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 26 פברואר 2024, 08:34
על ידי ניקו
תודה אמיר וישראל. אין ספק שמשטח עבודה טוב זה מקדם מוטיבציה רציני

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 26 פברואר 2024, 12:25
על ידי NirS
אחלה שולחן. ברשותך יש לי הצעה אחת קטנה קוסמטית לשיפור וזה לשים קנט שמכסה את הדפנות.

Re: שולחן עבודה חדש

הודעהפורסם: 26 פברואר 2024, 14:13
על ידי avian
שלוש פלטות mdf בעובי 28 מ"מ? אני מקווה שהרצפה מחוזקת לעמוד במשקל כזה :-)
אגב, איך mdf מגיב לשמן? אין סכנה שיתנפח, כמו במגע עם מים?