עמוד 1 מתוך 1

צרכן -גליל מריחה חשמלי

הודעהפורסם: 13 ינואר 2024, 18:15
על ידי Avi96
שבוע טוב
לכל חבריי הנגרים מישהו יודע מה זה גליל מריחה שצורך 4kw בנגרייה ?
תודה מראש

Re: צרכן -גליל מריחה חשמלי

הודעהפורסם: 16 ינואר 2024, 18:15
על ידי הרואה
במכונת קנטים?
השאלה לא ברורה

Re: צרכן -גליל מריחה חשמלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2024, 02:45
על ידי Avi96
כן תודה