בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו
היי חברים,
סיימתי לערוך את סרטון חלק ב' של הכנת שולחן הכתיבה, שמתמקד בהכנת המגירות.
תמיד נמנעתי מלבנות מגירות בעצמי, מהחשש שלא ייצאו מדויק ולא יזוזו בצורה חלקה, הפעם החלטתי לנסות ואני מרוצה מהתוצאה. (במקרה הזה, השתמשתי במסילות פשוטות שנשארו לי ממטבח ישן).
למי שפספס ומעוניין - חלק א' של הכנת השולחן - viewtopic.php?f=1&t=14659
אם יש לכם טיפים בנושא בניית מגירות, אשמח לשמוע.
קישור לסרטון חלק ב', בניית המגירות -
קישור: https://youtu.be/as1DNYD0ugU
סיימתי לערוך את סרטון חלק ב' של הכנת שולחן הכתיבה, שמתמקד בהכנת המגירות.
תמיד נמנעתי מלבנות מגירות בעצמי, מהחשש שלא ייצאו מדויק ולא יזוזו בצורה חלקה, הפעם החלטתי לנסות ואני מרוצה מהתוצאה. (במקרה הזה, השתמשתי במסילות פשוטות שנשארו לי ממטבח ישן).
למי שפספס ומעוניין - חלק א' של הכנת השולחן - viewtopic.php?f=1&t=14659
אם יש לכם טיפים בנושא בניית מגירות, אשמח לשמוע.
קישור לסרטון חלק ב', בניית המגירות -
קישור: https://youtu.be/as1DNYD0ugU