עמוד 1 מתוך 2

בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 26 דצמבר 2023, 22:52
על ידי itzikdiy
היי חברים,

סיימתי לערוך את סרטון חלק ב' של הכנת שולחן הכתיבה, שמתמקד בהכנת המגירות.
תמיד נמנעתי מלבנות מגירות בעצמי, מהחשש שלא ייצאו מדויק ולא יזוזו בצורה חלקה, הפעם החלטתי לנסות ואני מרוצה מהתוצאה. (במקרה הזה, השתמשתי במסילות פשוטות שנשארו לי ממטבח ישן).

למי שפספס ומעוניין - חלק א' של הכנת השולחן - viewtopic.php?f=1&t=14659

אם יש לכם טיפים בנושא בניית מגירות, אשמח לשמוע.

קישור לסרטון חלק ב', בניית המגירות -
קישור: https://youtu.be/as1DNYD0ugU



20230630_172604.jpg


20230704_144103_small.jpg

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 27 דצמבר 2023, 01:17
על ידי אמיר ח.
היה שווה לחכות, איצק, תודה רבה.
אני מקווה שאחרי ההצלחה עם המגירות הראשונות, יבוא התיאבון לעוד פרויקטים עם מגירות.
אהבתי את השימוש במסמרים בשביל המרווח בין החזיתות, אני משתמש בשייבות חח.

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 27 דצמבר 2023, 01:25
על ידי itzikdiy
אמיר ח. כתב:היה שווה לחכות, איצק, תודה רבה.
אני מקווה שאחרי ההצלחה עם המגירות הראשונות, יבוא התיאבון לעוד פרויקטים עם מגירות.
אהבתי את השימוש במסמרים בשביל המרווח בין החזיתות, אני משתמש בשייבות חח.
תודה!
איך אתה עושה את מיקום וחיבור החזיתות? אני יודע שיש קליבות מיוחדות לזה, אבל אני אלתרתי עם דבק חם. יש עוד שיטות?

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 27 דצמבר 2023, 02:31
על ידי אמיר ח.
שמתי לב לטריק שלך עם הדבק החם, רעיון מעולה.
אני קודח מראש את החורים של ידיות המגירה בחזית (אני בד"כ משתמש בידית עם שני ברגים), ממקם את החזית עם שייבות (כמו שאתה עשית עם מסמרים), מבריג את החזית לגוף המגירה דרך שני החורים של הידית, מוציא את המגירה, מבריג את הגוף לחזית מבפנים. מוציא את הברגים של הידית ומתקין את הידית.

וכמובן, סרטון קצר שווה אלף מלים.

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 27 דצמבר 2023, 07:25
על ידי itzikdiy
אמיר ח. כתב:שמתי לב לטריק שלך עם הדבק החם, רעיון מעולה.
אני קודח מראש את החורים של ידיות המגירה בחזית (אני בד"כ משתמש בידית עם שני ברגים), ממקם את החזית עם שייבות (כמו שאתה עשית עם מסמרים), מבריג את החזית לגוף המגירה דרך שני החורים של הידית, מוציא את המגירה, מבריג את הגוף לחזית מבפנים. מוציא את הברגים של הידית ומתקין את הידית.

וכמובן, סרטון קצר שווה אלף מלים.
לא הכרתי... גם רעיון פשוט וטוב, תודה.

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 28 דצמבר 2023, 09:36
על ידי Se7eN
כל הכבוד איציק !
לגבי חיבור החזית, אלו שני הטריקים הטובים שאני מכיר, אפשר דבק דו"צ
למרווח אני משתמש בקלפים כשאני צריך להגיע לפיזור אחיד של כמה מגירות

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 28 דצמבר 2023, 10:07
על ידי itzikdiy
Se7eN כתב:כל הכבוד איציק !
לגבי חיבור החזית, אלו שני הטריקים הטובים שאני מכיר, אפשר דבק דו"צ
למרווח אני משתמש בקלפים כשאני צריך להגיע לפיזור אחיד של כמה מגירות
תודה!

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 29 ינואר 2024, 12:12
על ידי Boris_Bakshiyev
ראיתי שאתה משתמש באקדח סיכות של דקו
מה הדגם המדויק שלו?

כבר תקופה שוקל לקנות אקדח סיכות חשמלי ולא מצליח להיסגר על אקדח זול שמסוגל להכניס את הסיכות כמו שצריך

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 29 ינואר 2024, 12:19
על ידי itzikdiy
זה האקדח אבל הוא לא מושלם. צריך לפעמים לתת לו תמיכה מאחורה עם היד השניה, והוא מתאים לעצים רכים בגדול
תבדוק אולי אקדח של האנטר אם התקציב נמוך (לא מניסיון)

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
US $24.14 58%OFF | DEKO DKET02/DKET01 Electric Tacker and Stapler Furniture Staple Gun for Frame with Staples & Woodworking Tool,Nail gun
https://s.click.aliexpress.com/e/_oBvPEni

Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו

הודעהפורסם: 30 ינואר 2024, 16:15
על ידי avian
יש לי את האקדח של האנטר. עושה את העבודה בגדול. לא עובד עם עצים קשים, אז לא יודע איך הוא יתפקד איתם, אבל עם אורן הוא עושה את העבודה (מסמרים באורך 32 מ"מ, וסיכות 16 מ"מ). אבל כמו שאיציק אמר לגבי הדקו - צריך להצמיד טוב את האקדח למשטח.
מה שכן, לאחרונה הוא עושה לי קצת קונצים שדרשו פירוק (די פשוט לביצוע) והרכבה מחדש (גם כן פשוט). והיה גם קטע מוזר שבו הוא הקפיץ לי את הפקק - אבל רק משקע אחד.
בסך הכל הצדיק את ה-200 ש"ח ששילמתי עליו לפני כמה שנים, אבל אני משתמש די קל - אני עדיין לא סיימתי את קופסת המסמרים הראשונה...