עמוד 1 מתוך 1
התלבטות בקניית מרסס צבע

פורסם:
09 דצמבר 2023, 05:24
על ידי Itamar2602
אהלן חברים מתלבט אם לרכוש מרסס צבע
מרסס צבע של וואגנר לא בא בחשבון אז אם אקנה זה היה אייניהל כמובן
האם למישהו יצא להשתמש במרסס כזה או של חברת בוש? האם הגימור יוצא חלק? האם זה נניח כמו דלת מאיקאה?
אני לא מתיימר ומצפה שיצא לי כמו צבע בתנור אך בהחלט אני רוצה שהיה גימור חלק ויפה.
תודה לעונים מראש!
Re: התלבטות בקניית מרסס צבע

פורסם:
09 דצמבר 2023, 22:35
על ידי avian
למה מרסס של ווגנר לא בא בחשבון?
לגבי איכות הצביעה - תלויה בעיקר במפעיל. קח בחשבון שנדרש לא מעט אימון עד שמגיעים לגימור יפה. חלק מהאימון הוא ללמוד איך לעבוד עם כל צבע. כמה צריך לדלל (אם צריך), איזה נחיר לשים, מאיזה מרחק לרסס וכן הלאה. בחלק מהמרססים אפשר גם לשלוט בכמות האוויר, וגם זה משפיע כמובן.
קח גם בחשבון שצביעה בריסוס מאוד בזבזנית בצבע (ככלל אצבע - צורכת פי 1.5 עד פי 2 צבע מצביעה במברשת/רולר) ומאוד מלכלכת. גם עצמים במרחק מטר ויותר יתכסו טיפות צבע זעירות אם לא תכסה אותם.
Re: התלבטות בקניית מרסס צבע

פורסם:
09 דצמבר 2023, 23:01
על ידי Itamar2602
avian כתב:למה מרסס של ווגנר לא בא בחשבון?
לגבי איכות הצביעה - תלויה בעיקר במפעיל. קח בחשבון שנדרש לא מעט אימון עד שמגיעים לגימור יפה. חלק מהאימון הוא ללמוד איך לעבוד עם כל צבע. כמה צריך לדלל (אם צריך), איזה נחיר לשים, מאיזה מרחק לרסס וכן הלאה. בחלק מהמרססים אפשר גם לשלוט בכמות האוויר, וגם זה משפיע כמובן.
קח גם בחשבון שצביעה בריסוס מאוד בזבזנית בצבע (ככלל אצבע - צורכת פי 1.5 עד פי 2 צבע מצביעה במברשת/רולר) ומאוד מלכלכת. גם עצמים במרחק מטר ויותר יתכסו טיפות צבע זעירות אם לא תכסה אותם.
ווגנר לא בא בחשבון בגלל המחיר שלו באלף ש״ח כבר עדיף לקנות קומפרסור איכותי לצביעה באפוקסי ידוע לי שהמרזב מבזבז יותר צבע השאלה היא אם הוא מספק גימור יפה וחלק כמו רהיטים קנויים
Re: התלבטות בקניית מרסס צבע

פורסם:
11 דצמבר 2023, 17:09
על ידי avian
לווגנר יש גם כלים בחמש מאות שקל ופחות, רק לידיעה.
מבחינת הגימור המתקבל - אפשר להגיע לגימור יפה מאוד. אבל בתפעול לא נכון/מדויק יתקבלו נזילות ושלולית צבע.
Re: התלבטות בקניית מרסס צבע

פורסם:
12 דצמבר 2023, 10:12
על ידי הרואה
אין סיכוי להגיע לגמר יפה בצביעה אטומה בלי חדר צבע, איכות המרסס פחות קריטית.