בניתי מ"זבל" שולחן כתיבה עם מגירות (חלק 1) - פרויקט בוידאו
היי חברים,
משתף פרויקט של שולחן כתיבה שבניתי לילדים. עשוי מאורן, MDF, סנדוויץ - הכל מפלטות "במצב לא משהו" שאספתי מהזבל או שאריות עצים.
שימוש בקרג ג'יג שקניתי לפני כמה שנים ופעם ראשונה השתמשתי (תענוג). הלקוחה (אשתי) רצתה מגירות גדולות - בוצע
השולחן נצבע קודם כל בפריימר (בעיקר בגלל הפורמייקה שעל המשטח העליון).
את הפלטה העליונה צבעתי 3 שכבות צבע בצבע הסופי, ולאחר מכן שפכתי מים וליטשתי עם נייר מים 2000, יצא חלק מאוד... ובאופן כללי המשטח עמיד לכל מה שהילדים עוללו לו בחודשים האחרונים.
הפרויקט מתועד במלואו (כרגיל). למי שמעוניין לצפות בבנייה סרטון חלק א', הקישור למטה (בהמשך אערוך ואעלה את חלק ב' של הכנת המגירות - פעם ראשונה שבניתי מגירות, מה שתמיד חששתי).
צפיה מהנה...
קישור: https://youtu.be/vevTQ0JZAZs
כמה תמונות מהתוצאה:
משתף פרויקט של שולחן כתיבה שבניתי לילדים. עשוי מאורן, MDF, סנדוויץ - הכל מפלטות "במצב לא משהו" שאספתי מהזבל או שאריות עצים.
שימוש בקרג ג'יג שקניתי לפני כמה שנים ופעם ראשונה השתמשתי (תענוג). הלקוחה (אשתי) רצתה מגירות גדולות - בוצע
השולחן נצבע קודם כל בפריימר (בעיקר בגלל הפורמייקה שעל המשטח העליון).
את הפלטה העליונה צבעתי 3 שכבות צבע בצבע הסופי, ולאחר מכן שפכתי מים וליטשתי עם נייר מים 2000, יצא חלק מאוד... ובאופן כללי המשטח עמיד לכל מה שהילדים עוללו לו בחודשים האחרונים.
הפרויקט מתועד במלואו (כרגיל). למי שמעוניין לצפות בבנייה סרטון חלק א', הקישור למטה (בהמשך אערוך ואעלה את חלק ב' של הכנת המגירות - פעם ראשונה שבניתי מגירות, מה שתמיד חששתי).
צפיה מהנה...
קישור: https://youtu.be/vevTQ0JZAZs
כמה תמונות מהתוצאה: