קרניז עץ שעבר קיצור ונפתח החיבור מה אפשר לעשות כדי לתקן
בתמונה יש קרניז שעבר קיצור והוא נפתח מאיזה סיבה אחרי התיקון וכולו מלא נעצים, בקצה רואים עדיין שזה נראה פתוח, האם יש דרך מעשית לתקן את זה עם העץ הנוכחי או שמחייב הרכבה מחתיכת עץ חדשה (אם כן, זה חתיכה אחת מלוח עץ אחר, האם זה לרוב אמור להיראות דומה יחסית)?
האם זה נחשב עבודה ראויה בסטדנרט של נגר לא איכותי אפילו ממוצע ?
תודה
האם זה נחשב עבודה ראויה בסטדנרט של נגר לא איכותי אפילו ממוצע ?
תודה