לוח כיתה
אני מעוניין לבנות לוח לכיתה של בני. חשבתי לצבוע את צבע הגיר על פלטת סנדוויץ מצופה פורמייקה. אני מעונין בלוח שיחזיק מעמד שנים רבות.
1. האם יש חשיבות לסוג הסנדוויץ?
2. איזה עובי סנדוויץ הייתם ממליצים?
הייתם ממליצים?
3. מכירים צבע גיר מומלץ?
4. המלצות נוספות יתקבלו בברכה
1. האם יש חשיבות לסוג הסנדוויץ?
2. איזה עובי סנדוויץ הייתם ממליצים?
הייתם ממליצים?
3. מכירים צבע גיר מומלץ?
4. המלצות נוספות יתקבלו בברכה