עמוד 1 מתוך 2

סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 13 יולי 2023, 22:39
על ידי אמיר ח.
שלום חברים,
בניתי לאחרונה סט של שולחן וארבעה שרפרפים בשיטת הנגרות הבסיסית ביותר, כלומר שימוש בכלים ידניים ומחברים טבעיים.
השתמשתי בשאריות של עץ אורן מחוטא המשמש לבניית דקים.
השארתי את השולחן והשרפרפים ללא גימור.


תוכניות לבניית שרפרף תלת רגלי ניתן למצוא אצל פול סרלס:
סדרת סרטונים
מדריך מצולם

תוכניות עבור השולחן ניתן למצוא אצל רקס קרוגר.

מקווה שתאהבו,
בברכה.

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 14 יולי 2023, 08:25
על ידי bas bablun
איזה יופי!!
ממליץ ליישם גימור כלשהו. היתרונות מרובים...

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 14 יולי 2023, 09:55
על ידי Se7eN
חמוד ויפה !

אני אישית לא בעד שימוש בעץ מחוטא לרהיטי פנים, רק חוץ, בגלל החשש מדליפת חומרים רעילים שיש בהם

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 14 יולי 2023, 10:12
על ידי itzikdiy
הצצתי קצת בסרטונים שצירפת...
לא מעט עבודה, והתוצאה שלך יפה מאוד (כרגיל).

שבת שלום.

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 14 יולי 2023, 12:07
על ידי Ran
עבודה יפה, וכמו שהמליץ מישהו כאן כדי לכסות עם לכה כל שהיא
כל הכבוד

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 14 יולי 2023, 12:59
על ידי אמיר ח.
תודה רבה לכולם, שמח שאהבתם.
אני מסכים איתך מיכאל, בהחלט לא כדאי להכניס עץ מחוטא הביתה, השולחן והשרפרפים ישבו בגינה בחוץ.
אקח את עצתכם ואיישם לכה המיועדת לתנאי חוץ.
סוף שבוע נעים.

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 14 יולי 2023, 22:25
על ידי ניקו
פרויקט חמוד, ועשוי היטב - כמו תמיד אצלך.
שאפו!

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 15 יולי 2023, 22:08
על ידי אמיר ח.
תודה רבה, ניקו.
אני אוהב לפעמים לקחת הפסקה ולעשות פרוייקט מהסוג של Back to basics, בלי לחץ, בלי סיבוכים ובלי יותר מדי דיוקים, והעיקר שיהיה שימושי.
שבוע טוב לכולם.

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 18 יולי 2023, 12:15
על ידי ניקו
מאוד מזדהה. זר לא יבין כמה אנחנו מתאבססים על הפרויקטים הגדולים, ואיך חוסר תשומת לב רגעי יכול להשמיד עשרות שעות של עבודה קפדנית. כל פרויקט כזה, זה מבחן סיבולת פסיכולוגי. חייבים מדי פעם לגוון עם פרויקטים פחות תובעניים.

Re: סט שולחן וארבעה שרפרפים

הודעהפורסם: 19 יולי 2023, 08:52
על ידי rondadon
מקסים אמיר!

איך "עיגלת" את הרגליים? הקצעה ושיוף או מחרטה?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk