אני ממש מתחיל בתחום
לקחתי מחבר בולי עץ זית המיעדים להסקה
ויש בתוכם חורים קטנים, אני לא יודע אם העץ עבר ריסוס
הם ניתן להשמיד חרקים (אם יש) על ידי חימום בתנור ?
ואם כן כמה מעלות ולכמה זמן?
תודה
חורים בעץ
24 הודעות
• עמוד 1 מתוך 3 • 1, 2, 3
Re: חורים בעץאולי מישהו יודע?
עיקר הבעיה שלי הוא בזמן החיתוך שאת זה אני אעשה אצל נגר ואני לא רוצה להדביק לו את כל הנגרייה אח"כ אני מתכנן שהעץ תהיה בתוך אפוקסי כך שאין חשש לחרקים חדשים
Re: חורים בעץמצאתי המלצה ברשת לאפות את העץ לארבע שעות בטמ' של 160 מעלות - אבל נראה לי שמדברים שם בפרנהייט
https://sawmillcreek.org/showthread.php ... es-of-wood
Re: חורים בעץ160 מעלות פרנהייט זה בערך 70 מעלות סלסיוס, זה מספיק?
Re: חורים בעץהם אומרים שם שהם רוצים להגיע ל-133 מעלות בליבת העץ. נשמע לי מספר ספציפי מדי מכדי להיות סתם הערכה.
133 פרנהייט זה 56 צלזיוס - נשמע לי שאמור להרוג חרקים, אבל אני לא אנטמולוג.
Re: חורים בעץענפים אני מכניס לטאבון 100 מעלות מכבה ומשאיר לחצי שעה.
לא מצליח לראות תמונות
Re: חורים בעץאדי, אני לא בטוח שחצי שעה תספיק, אלא אם אלו ענפים דקים למדי. עץ מעביר חום בקצב איטי יחסית, כך שיכול להיות שבעוד פני השטח יהיו בטמ' של 100 מעלות, הרי שבעומק של עשרה ס"מ הטמ' תהיה נמוכה מכדי להרוג חרקים.
Re: חורים בעץענפים דקים, הבת שלי עושה מהם מוביילים
24 הודעות
• עמוד 1 מתוך 3 • 1, 2, 3
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־15 אורחים | |||||