שנאי למטען סוללות - יותר פשוט ממה שחשבתי
לא מזמן קניתי סט מברגה ואימפקט מארהב, וכמובן שהתלבטתי בעניין ההמרה מ-110 וולט למתח בישראל. החלטתי לקנות ממיר מתח, ולא לבצע הסבה למטען, גם מכיוון שאני לא אוהב לתת לטכנאים לפרק מוצר מהמפעל, וגם מתוך מחשבה שממיר אחד יאפשר להפעיל מטענים שונים.
ואז צריך להחליט על הספק הממיר - לא הצלחתי למצוא ברשת את צריכת האנרגיה של המטען הרלוונטי (סוללה אחת, לא מהיר), ומכיוון שרציתי להשאיר לעצמי את האופציה של להפעיל בעתיד מכשירים "קלים" כגון דרמל או מסור נימה, החלטתי לקנות ממיר בהספק של 800 וואט (גם כי הבדל המחיר והגודל מממיר 500 וואט היה זניח). כל העסק יצא כדאי רק כי יצא לי להיות בארהב עם מזוודה פנויה. אחרת העלות של מברגות + מטען + משלוח כבר היה מתקרב לעלות של סט מקביל בארץ.
אבל היום גיליתי עוד אופציה, שהופכת את הדברים לקלים ופשוטים יותר. עזרתי לחבר לבנות סוכת גפן בגינה. כשאחת הסוללות התרוקנה, והוא הציע לנסות לטעון אותה בעזרת ממיר קטן שיש לו בבית, בהספק של 26 וואט (ראו תמונה מצורפת), והעסק עבד בלי בעיות. ממיר כזה עולה בארץ 50-60 ש"ח, מה שהופך קנית מברגות (וכלים נטענים בכלל) מארהב לעסק משתלם מאוד. כמובן שלמטען כפול או מהיר יתכן וצריך ממיר בהספק גבוה יותר.
מקווה שהמידע הזה יעזור למי שמתלבט לגבי קניית כלים נטענים.
ואז צריך להחליט על הספק הממיר - לא הצלחתי למצוא ברשת את צריכת האנרגיה של המטען הרלוונטי (סוללה אחת, לא מהיר), ומכיוון שרציתי להשאיר לעצמי את האופציה של להפעיל בעתיד מכשירים "קלים" כגון דרמל או מסור נימה, החלטתי לקנות ממיר בהספק של 800 וואט (גם כי הבדל המחיר והגודל מממיר 500 וואט היה זניח). כל העסק יצא כדאי רק כי יצא לי להיות בארהב עם מזוודה פנויה. אחרת העלות של מברגות + מטען + משלוח כבר היה מתקרב לעלות של סט מקביל בארץ.
אבל היום גיליתי עוד אופציה, שהופכת את הדברים לקלים ופשוטים יותר. עזרתי לחבר לבנות סוכת גפן בגינה. כשאחת הסוללות התרוקנה, והוא הציע לנסות לטעון אותה בעזרת ממיר קטן שיש לו בבית, בהספק של 26 וואט (ראו תמונה מצורפת), והעסק עבד בלי בעיות. ממיר כזה עולה בארץ 50-60 ש"ח, מה שהופך קנית מברגות (וכלים נטענים בכלל) מארהב לעסק משתלם מאוד. כמובן שלמטען כפול או מהיר יתכן וצריך ממיר בהספק גבוה יותר.
מקווה שהמידע הזה יעזור למי שמתלבט לגבי קניית כלים נטענים.