חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

דומינו פסטול

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

דומינו פסטול

הודעהעל ידי Edi » 12 מרץ 2023, 12:18

מחפש יד שניה במצב מצוין
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: דומינו פסטול

הודעהעל ידי emanuelaw » 15 מרץ 2023, 15:05

אני התייאשתי מלחפש ומביא מפולין מכשיר דומינו. העלות 3,600 ₪ לפני מעמ שאשלם בנתבג
emanuelaw
 
הודעות: 11
הצטרף: 16 מרץ 2021, 12:49

Re: דומינו פסטול

הודעהעל ידי Edi » 16 מרץ 2023, 08:07

מה עם מכס?
אתה רוכש גם את ארגז הקוביות עם הביטים הנוספים?
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־14 אורחים

cron