עושים חור עם הבית של הברגים KREG, ומלמטה מבריגים בורג KREG עם דיסקית וכך יש מרווח למעלה
הנה תמונות


הברגת שולחן למסגרת-תנועת העץ
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: הברגת שולחן למסגרת-תנועת העץלא ברור אם אתה שואל האם זו שיטה יעילה או ממליץ עליה.
ספציפית לתמונות שצרפת, בשולחן צר וארוך כנראה שלא תהיה כל כך בעיה בשל תזוזת העץ, כי העץ מתרחב רק בניצב לכיוון הסיבים, ובפלטה צרה (נראה שבתמונות מדובר בשולחן בעומק של כ-30 ס"מ) מדובר במ"מ בערך - שזה לא משמעותי.
Re: הברגת שולחן למסגרת-תנועת העץמסכים עם מה שנאמר מעלי
מעבר לזה, חבל על הבורג היקר של קרג, אפשר כל בורג שיש לראש שלו תחתית שטוחה (ולא קונית)
Re: הברגת שולחן למסגרת-תנועת העץתודה לכם!
ומה באמת מומלץ לעשות לפלטה של שולחן גדול לסלון??
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים | |||||