עמוד 1 מתוך 1

פוליאור של טמבור

הודעהפורסם: 04 מרץ 2023, 21:32
על ידי יאירכ
שלום לכולם.
האם למשהו יש נסיון עם צבעי פוליאור של טמבור על בסיס מים?
כמה שכבות נדרשות להשגת תוצאה הגונה?
האם נדרש יישום של לכה לאחריהם?
איפה הצבע ממקום בסקלת העמידות מבחינת השימוש? עמיד לפרק זמן סביר, מתקלך מכל מכה קטנה? איפשהו באמצע?
הגננת של הבת שלי שאלה אותי, ומעולם לא יצא לי להשתמש
תודה!

Sent from my Pixel 5a using Tapatalk

Re: פוליאור של טמבור

הודעהפורסם: 07 מרץ 2023, 09:00
על ידי rondadon
אני משתמש בעיקר בפוליאור על בסיס מים או במקביל שלו אוניאור על בסיס מים של נירלט.

מהניסיון שלי, לכיסוי אטום ללא צבע יסוד, יש צורך ב 3 שכבות לפחות. עם צבע יסוד אפשר אולי להסתפק ב-2, תלוי כמה מדללים בשכבות.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk