חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מגדל למידה מתקפל

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי Ran » 27 פברואר 2023, 10:02

מצורפות כאן תמונות של מגדל למידה מתקפל 3 שלבי גובה
קבצים מצורפים
20230227_085556.jpg
20230227_085355.jpg
20230227_085337.jpg
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי ניקו » 27 פברואר 2023, 11:21

מגניב. הרגליים נהיות דקות יותר כלפי מטה או שזו אשליה אופטית?
ניקו
סופר משתמש
 
הודעות: 317
הצטרף: 20 ספטמבר 2018, 20:40

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי avian » 27 פברואר 2023, 12:55

אהבתי את התוצאה השטוחה לחלוטין במצב המקופל.
איפה הרצפה נמצאת במצב המקופל? אני לא מצליח להבין מהתמונה.
כמו כן -ציינת שיש אפשרות לשלושה גבהים - איך משנים את גובה הרצפה? האם במצב הגבוה לא צריך מדרגה כדי שהילד יטפס לפלטפורמת העמידה?
avian
סופר משתמש
 
הודעות: 739
הצטרף: 16 נובמבר 2018, 17:48

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי Ran » 27 פברואר 2023, 13:49

ראשית ניקו לא הרגלים לא נעשות דקות יותר למטה זו טעות אופטית.
ולך אבי מצורפות שתי תמונות נוספות המראות איפה המשטח שהוא מקופל, וכן גם את 3 המפלסים
קבצים מצורפים
1.jpg
2.jpg
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 27 פברואר 2023, 18:51

avian כתב:
האם במצב הגבוה לא צריך מדרגה כדי שהילד יטפס לפלטפורמת העמידה?

ואני חשבתי לתומי כי מגדל נבנה לילדה ולילד. לא ? :lol: :lol:

כל הכבוד לרן על השיתוף. וגם על העבודה.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי Ran » 28 פברואר 2023, 09:47

Israelgrn4 כתב:
avian כתב:
האם במצב הגבוה לא צריך מדרגה כדי שהילד יטפס לפלטפורמת העמידה?

ואני חשבתי לתומי כי מגדל נבנה לילדה ולילד. לא ? :lol: :lol:

כל הכבוד לרן על השיתוף. וגם על העבודה.

ישראל זה מגדל אחד משנים עבור תאומים (בן ובת)
Ran
סופר משתמש
 
הודעות: 964
הצטרף: 06 אוקטובר 2007, 21:48
מיקום: עפולה

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי avian » 28 פברואר 2023, 16:48

Israelgrn4 כתב:
avian כתב:
האם במצב הגבוה לא צריך מדרגה כדי שהילד יטפס לפלטפורמת העמידה?

ואני חשבתי לתומי כי מגדל נבנה לילדה ולילד. לא ? :lol: :lol:

כל הכבוד לרן על השיתוף. וגם על העבודה.


ישראל, עם הכבוד למרב מיכאלי, אני משתמש בצורה המסורתית, של שימוש בזכר יחיד במקרה של התייחסות לאדם אנונימי. אתה רשאי לקרוא לי מיושן או עצלן - לבחירתך.
avian
סופר משתמש
 
הודעות: 739
הצטרף: 16 נובמבר 2018, 17:48

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 28 פברואר 2023, 19:38

ישראל, עם הכבוד למרב מיכאלי, אני משתמש בצורה המסורתית, של שימוש בזכר יחיד במקרה של התייחסות לאדם אנונימי. אתה רשאי לקרוא לי מיושן או עצלן - לבחירתך.[/quote]

אני מבקש סליחה. ומבקש לציין כי דברי נכתבו בהומור. ( בצירוף 2 צחקנים)
אם לא צוחקים אז ..... כך אמרו גששנו לפני שנות דור.
רק שתמשיך להיות עצמך.
בלי כל תווית.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי יאירכ » 28 פברואר 2023, 21:01

רן, יצא יפה מאוד. אני מאוד אוהב שילוב של צבע לבן עם עץ טבעי.
הלוחות הם סנדביץ עם פורמייקה לבנה?
נראה מהתמונות שעשית לסנדביץ עיגול עם ראוטר בקצוות? האם גם יישמת איזשהו גימור על הדפנות החשופות של הסנדביץ?

Sent from my Pixel 5a using Tapatalk
יאירכ
סופר משתמש
 
הודעות: 125
הצטרף: 07 אפריל 2020, 22:49

Re: מגדל למידה מתקפל

הודעהעל ידי אמיר ח. » 28 פברואר 2023, 22:26

יפה מאוד רן, פתרון חכם.
אמיר ח.
סופר משתמש
 
הודעות: 595
הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־7 אורחים