עמוד 1 מתוך 2

מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 04 ינואר 2023, 17:57
על ידי Pini Gold
עשויים מלבידים 6 ממ ו- 3 ממ. הפותחן מאליאקספרס. ללא גימור.

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 04 ינואר 2023, 18:29
על ידי Israelgrn4
יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 05 ינואר 2023, 09:03
על ידי ניקו
יפה, פיני!

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 05 ינואר 2023, 09:04
על ידי עידן מ
אבל למה קורונה???

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 05 ינואר 2023, 10:07
על ידי Pini Gold
Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.


תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 05 ינואר 2023, 10:10
על ידי Pini Gold
עידן מ כתב:אבל למה קורונה???

תוכנן כך שיוכל להכיל גם בקבוקים גבוהים.

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 05 ינואר 2023, 11:02
על ידי Edi
פיני, מגניב!

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 06 ינואר 2023, 17:01
על ידי Israelgrn4
Pini Gold כתב:
Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.


תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.


תודה.

האם הצריבה היא בהחלפת הראש של ה cnc ?
או שיש לך שני מכשירים ?

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 07 ינואר 2023, 19:25
על ידי itzikdiy
ממש יפה!

Re: מנשאים לשישיות בירה

הודעהפורסם: 07 ינואר 2023, 20:39
על ידי Pini Gold
Israelgrn4 כתב:
Pini Gold כתב:
Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.


תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.


תודה.

האם הצריבה היא בהחלפת הראש של ה cnc ?
או שיש לך שני מכשירים ?

שני מכשירים נפרדים. בחרתי כך כי עדיף לעבוד עם לייזר בסביבה נקיה (יחסית).