מנשאים לשישיות בירה
עשויים מלבידים 6 ממ ו- 3 ממ. הפותחן מאליאקספרס. ללא גימור.
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.
עידן מ כתב:אבל למה קורונה???
Pini Gold כתב:Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.
תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.
Israelgrn4 כתב:Pini Gold כתב:Israelgrn4 כתב:יופי של ביצוע.
מה נחתך במסור.
מה נחתך באמצעים אחרים.
עם איזה cnc אתה יוצר את הסמל והמלל.
תודה,
כל החיתוכים ב CNC, מבוסס על תכנון וקידוד מקדים בתוכנה מתאימה. הסמל והמלל צרובים בלייזר.
תודה.
האם הצריבה היא בהחלפת הראש של ה cnc ?
או שיש לך שני מכשירים ?