חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי שבי » 29 דצמבר 2022, 21:18

שלום לכולם
אני עובד הרבה עם בירץ' 16 ממ (ארונות לכיתות בבית ספר) ומעוניין לקנות ג'יג קידוח ברגי כיס של קרג
למישהו יש ניסיון עם המוצר הזה? איזה דגם הכי אמין ונוח? האים בעובי כזה (16 ממ) זה רלוונטי בכלל?
כמובן שכל העבודה עם דבק ולא מסתמך רק על הברגים
תודה מראש
שבי
שבי
 
הודעות: 4
הצטרף: 29 דצמבר 2022, 21:13

Re: המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 01 ינואר 2023, 13:17

הג'יג היעודי של קרג נהדר.
הוא מתאים לדרישה שציינת.
הענין הוא העלות.
היום יש ברשת עשרות אחים ואחיות של קרג. והמחיר מפתה.
אני מכיר את הערכה של קרג ונהנה ממנה מאוד.
אחד היתרונות של קרג, זו זרבובית מובנית לשאיבת נסורת, שבעיני היא קריטית לעבודה נקיה.
את החיקויים אני לא מכיר.

לפני כשנתיים היה בנושא זה שרשור, כאן בפורום, תחפש ותמצא תובנות נוספות.

בהצלחה בכל החלטה שלך.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

Re: המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי שבי » 01 ינואר 2023, 23:11

תודה רבה על התשובה!
האמת שיש לי איה זיוף ואני לא מבסוט עליו, והמחיר פחות מעניין אותי.
בעיקר מעניין אותי איזה דגם ספציפי נוח לסוג העבודה עם פלטות 16 ממ
וחיפשתי שרשור ולא מצאתי, אם אתה יודע איך למצוא אשמח
שבי
שבי
 
הודעות: 4
הצטרף: 29 דצמבר 2022, 21:13

Re: המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי עידן מ » 02 ינואר 2023, 08:24

בוקר טוב.
לי יש את הK5 מאסטר אני לא משתמש המון אבל נהנה ממנו.
אם את קודח פלטות או דפנות גדולות, לדעתי הוא מומלץ היות ויש לו כנפיים ארוכות להנחת חו"ג.
אם את מתכון לקדוח למסגרות וכו' יש ערכה ניידת שלדעתי תתאים יותר.
באתר של צלח יש את כל הדגמים עם סרטוני הדגמה.
לגבי תחליפים ראיתי כמה סרטוני השוואה והקרג יצא איכותי יותר.
בהצלחה
עידן מ
סופר משתמש
 
הודעות: 144
הצטרף: 15 נובמבר 2019, 21:59

Re: המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי Edi » 02 ינואר 2023, 08:45

יש לי כמה ג׳יגים של קרג, השולחני מדגם 4 מהסדרה הישנה הדגם הבכיר יותר היה 5 עם מערכת ריתום טובה ונוחה יותר, הדגמים החדשים הם ה520 וה720, האחרון לפחות בסרטונים נראה מרשים מאוד.
מנסיון ,השימוש בברגי כיס יורד ככל שהמיומנות עולה, עם זאת ישנם עדיין יישומים שהטכניקה הזו מצויינת להם.
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי NirS » 03 ינואר 2023, 10:57

מצטרף לדברי אדי.

בתחילת דרכי קניתי ג'יג כזה ואחרי כמה חודשים הוא ישב בפינה ללא שימוש אחרי שעברתי לפתרונות אחרים (פינים, ביסקוייטים, floating tenons וכיו"ב).
NirS
סופר משתמש
 
הודעות: 457
הצטרף: 02 נובמבר 2012, 21:30

Re: המלצה על ערכת קידוח כיס של קרג

הודעהעל ידי שבי » 08 ינואר 2023, 01:01

תודה רבה
אני עובד עם לאמלו ומחברים אבל צריך את זה לדברים זולים יותר
קניתי בתור התחלה את 320
נראה איך הוא יהיה
תודה רבה לכל העונים!
שבי
 
הודעות: 4
הצטרף: 29 דצמבר 2022, 21:13


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־7 אורחים