שלום לכולם
אני עובד הרבה עם בירץ' 16 ממ (ארונות לכיתות בבית ספר) ומעוניין לקנות ג'יג קידוח ברגי כיס של קרג
למישהו יש ניסיון עם המוצר הזה? איזה דגם הכי אמין ונוח? האים בעובי כזה (16 ממ) זה רלוונטי בכלל?
כמובן שכל העבודה עם דבק ולא מסתמך רק על הברגים
תודה מראש
שבי
