הי חברים,
סיימתי לבנות מטבח חוץ.
את השלד בניתי מעץ אורן, הכל מחופה בגבס כחול, עליו מרחתי סיקה 107 לאטימות מלחות ורטיבות, על הכל מרחתי פריימר ושליכט אקרילי.
התמונה לא הכי מעודכנת, היו עוד כמה פינישים שעשיתי.
כעת נשארו לי הדלתות.
אני רוצה להשתמש באלון בחתך 2x10, השאלה אם אלון יתאים לתנאי חוץ?
אשמח לעצתכם,
שחר
