לא בדיוק נגרות, אבל כלי נגרות...
המלטשת שלי (בוש) סוג של הפסיקה לעבוד. המנוע מסתובב, אבל הדיסק לא.
פתחתי אותה וראיתי שהדיסק מחובר לאיזה תושבת למיסב, שמחובר לרוטור, לא במרכז, מה שיותר את הרעידות.
מה שאני לא מצליח להבין זה, אם הדיסק מחובר למעשה למיסב, מה גורם לו להסתובב? הרי המיסב יכול להסתובב בלי הדיסק.
