שלום לחברי הפורום היקרים
יש לנו כיסאות בר מעץ שהמשענת שלהם נפלה.
החיבור היה מצד אחד בורג ובתוך המשענת יש אום שתפס.
ניסינו לשים שפכטל עץ ולהחזיר למקום את האום אבל זה לא החזיק יותר מדי זמן...
יש דרך נוספת לחבר ביניהם?
ניסינו לחשוב הרבה ולא מצאנו פתרון....
תודה!
מצ"ב תמונות
https://ibb.co/JsYDcNK
https://ibb.co/s2125QM
https://ibb.co/TbBVMN5
https://ibb.co/0BkDzr2
