עמוד 1 מתוך 1

שאלה לגבי איכות בניית מטבח וחומרים

הודעהפורסם: 26 ספטמבר 2022, 00:52
על ידי ינון צדיק
שלום
נגר בנה לי מטבח (ללא ארונות תלויים) ויש לי כמה שלאות לגבי בחירת החומרים ואיכות העבודה:
1. הארונות בנויים מסנדוויץ שנראה מאיכות טובה (מלא וללא שיפועים).
2. תחתיות המגירות הן מ-MDF - האם זה טוב/רע? אני לא יודע להגיד אם זה מ-MDF ירוק - האם יש דרך לדעת?
3. בגב ארונות המטבח הנגר השתמש בדיקט דק ולא בסנדוויץ - האם כך נהוג?
4. הנגר ציין שהרכיב מסילות/מגירות של גראס - אני לא רואה מדבקות/לוגו של גראס בצידי המגירות - האם יש דרך לוודא זאת?
5. חזיתות המטבח מיעודות להיות מפולימר של בלורן - זה מה שביקשתי. בסך הכל נראה שהוא עושה עבודה טובה אבל אשמח לקבל תשובות כדי לישון בשקט או לפחות לדעת על מה להתעקש אתו.
תודה מראש לכל העונים ושנה טובה
ינון

Re: שאלה לגבי איכות בניית מטבח וחומרים

הודעהפורסם: 29 ספטמבר 2022, 08:14
על ידי Itzik33
מנסיון.
המטבח שלי בן 10 ואכן כל המגירות, דפנות ומסילות (BLUM), גב ,תחתית וחזית MDF ואין עם זה שום בעייה.
גב אכן נוהגים לעשות עם דיקט, לא זוכר מה העובי אצלי אבל יעודו מלבד לסגור את הארון, לקבעו.
לגבי המסילות , לא מכיר את GRASS אבל חייב להיות איפשהו תבליט/חריטה עם הלוגו/מק"ט.

ממה שרשמת ניתן להבין שהמטבח כבר בנוי, על מה יש כבר להתעקש ?

תהנה ממטבחך החדש

Re: שאלה לגבי איכות בניית מטבח וחומרים

הודעהפורסם: 29 ספטמבר 2022, 23:01
על ידי ינון צדיק
תודה רבה, הרגעת אותי