שאלה לגבי איכות בניית מטבח וחומרים
שלום
נגר בנה לי מטבח (ללא ארונות תלויים) ויש לי כמה שלאות לגבי בחירת החומרים ואיכות העבודה:
1. הארונות בנויים מסנדוויץ שנראה מאיכות טובה (מלא וללא שיפועים).
2. תחתיות המגירות הן מ-MDF - האם זה טוב/רע? אני לא יודע להגיד אם זה מ-MDF ירוק - האם יש דרך לדעת?
3. בגב ארונות המטבח הנגר השתמש בדיקט דק ולא בסנדוויץ - האם כך נהוג?
4. הנגר ציין שהרכיב מסילות/מגירות של גראס - אני לא רואה מדבקות/לוגו של גראס בצידי המגירות - האם יש דרך לוודא זאת?
5. חזיתות המטבח מיעודות להיות מפולימר של בלורן - זה מה שביקשתי. בסך הכל נראה שהוא עושה עבודה טובה אבל אשמח לקבל תשובות כדי לישון בשקט או לפחות לדעת על מה להתעקש אתו.
תודה מראש לכל העונים ושנה טובה
ינון
נגר בנה לי מטבח (ללא ארונות תלויים) ויש לי כמה שלאות לגבי בחירת החומרים ואיכות העבודה:
1. הארונות בנויים מסנדוויץ שנראה מאיכות טובה (מלא וללא שיפועים).
2. תחתיות המגירות הן מ-MDF - האם זה טוב/רע? אני לא יודע להגיד אם זה מ-MDF ירוק - האם יש דרך לדעת?
3. בגב ארונות המטבח הנגר השתמש בדיקט דק ולא בסנדוויץ - האם כך נהוג?
4. הנגר ציין שהרכיב מסילות/מגירות של גראס - אני לא רואה מדבקות/לוגו של גראס בצידי המגירות - האם יש דרך לוודא זאת?
5. חזיתות המטבח מיעודות להיות מפולימר של בלורן - זה מה שביקשתי. בסך הכל נראה שהוא עושה עבודה טובה אבל אשמח לקבל תשובות כדי לישון בשקט או לפחות לדעת על מה להתעקש אתו.
תודה מראש לכל העונים ושנה טובה
ינון