עמוד 1 מתוך 1

''תמונות'' לפינת אוכל

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2022, 14:43
על ידי rondadon
עוד פרויקט מסוג אישתי ראתה משהו שהיא אהבה באינטרנט...

נעשה משאריות בירץ' 12 מ''מ ושאריות אלון.

פרויקט ראשון שצבעתי עם מרסס צבע חשמלי, אחרי שראיתי אינספור סירטונים לגבי הכיוונים, דילול צבע וכו' - והתוצאות בהחלט טובות, אפילו עם מרסס מבית דקו. לא חלק ברמת מפעל כמובן, אבל הרבה יותר חלק מצביעה עם רולר/מברשת, והרבה יותר מהיר.

בתמונה הראשונה, מה שאישתי ראתה ברשת (מאתר שנקרא פסיפס עץ או משהו כזה).
בשאר חלק מהתהליך והתוצאה הסופית.תמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונה

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk

Re: ''תמונות'' לפינת אוכל

הודעהפורסם: 17 ספטמבר 2022, 19:07
על ידי amirmoshe
יפה ונעים לעין.

שאפו!

Sent from my SM-S901E using Tapatalk

Re: ''תמונות'' לפינת אוכל

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2022, 07:37
על ידי Edi
עבודה יפה, נראה שהשתמשת בביט די עבה לראוטר

Re: ''תמונות'' לפינת אוכל

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2022, 23:01
על ידי אמיר ח.
יפה מאוד. הרעיון, הביצוע והתוצאה. אלמנט עיצובי מיוחד.

Re: ''תמונות'' לפינת אוכל

הודעהפורסם: 19 ספטמבר 2022, 15:55
על ידי rondadon
תודה רבה :)

אדי הביט אכן קצת עבה, התחלתי עם ביט רבע אינץ', אבל פיספסתי ברדיוס ב2-3 מ''מ, וזה סתם ג'יג אילתור של רגע עם בורג כציר, ולקדוח בורג צמוד ליד היה גבולי, אז פשוט עברתי לביט גדול יותר כדי להשלים את ההפרש.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk

Re: ''תמונות'' לפינת אוכל

הודעהפורסם: 25 ספטמבר 2022, 10:11
על ידי itzikdiy
יצא מעולה. עבודה יפה...
חג שמח!